poniedziałek, 13 lutego 2017

mała skrzyneczka z hortensją







21 komentarzy:

  1. Piękna!!! Cudny motyw, kolory i cieniowania! Szalenie mi się podoba! :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!!! jak zawsze jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna!! Wspaniale zrobiony dół:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuudowna !!! Kazda z prac Twoich Edytko jest wyjatkowa i jedyna w swoim rodzaju Cuda :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) Świetne są te niebieskie muśnięcia na drewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda niewiarygodnie wręcz pięknie, śliczna skrzynka a te niebieskie refleksy na drewnie tylko dodają uroku. Wspaniała skrzynka :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabym tak na nią patrzeć i patrzec taka jest śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie "wyciągnięte" słoje, kochana szlifierka jest posłuszna w Twoich rekach :***
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkatułka marzenie albo na marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu -piękna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wyszła i ten kolor na wieczku świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna skrzyneczka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Edyto ta skrzynka rzuciła mnie na kolana. Okazuje się , że bardzo prostymi środkami można stworzyć arcydzieło !
    Jestes czarodziejką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna skrzynka, bardzo podoba mi się kolorystyka i cale wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.