wtorek, 13 grudnia 2016

Kiermasz Świąteczny w Outlet Center Lublin - oj działo się działo

niedziela, 11 grudnia 2016

Kiermasz  Świąteczny  w Outlet Center Lublin  - oj działo się działo

 i  bardzo gorąco dziękuję Tym co mnie odwiedzili,  i tym znajomym i na chwilę przyjścia niezanajomym, z którymi się zaprzyjaźniłam, bardzo bardzo dziękuję Wam za wsparcie dobre słowo i piękne prace.
   Było pracowicie, śmiem twierdzić , że przez te trzy dni powstały ponad 3 setki pięknych bombek :)  
i jak siadłam i teraz o tym pomyślałam  to sama jestem zdziwiona że dałam radę. Ale gdyby nie pomocne osoby pewnie nie było by mowy o tej liczbie i tak fajnych pracach.
Dziękuję Wam dziewczyny.
Poniżej malutka relacja kilkanaście zdjęć.
  




















8 komentarzy:

  1. Widać, że się działo, super sprawa :) I śliczne bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sprawa 😊 Szkoda,że nie mieszkam bliżej Poznania.
    Uczestnicy zadowoleni,świetnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że mnie wtedy nie było w OC... :(:( Przepiękne bombki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale było - widzę to po uśmiechniętych twarzach i pięknych bombkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję bardzo , że się nie pojawiłam ale i dla mnie to tak napiety czas i jeszcze praca zawodowa .... ale pięknie to u Ciebie wyszło i zadowoleni ludzie i prace wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoją kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tam musiało być suuuuper- wnioskuję po minach :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.