środa, 5 października 2016

bombki decoupage 3d

Dzień dobry,
ostatnio nie mam weny do pisania, zaglądam na blogi i chciałabym coś napisać, ale wiem, że wysilenie się na komentarz "śliczne" nie jest fajne, chociaż gdziekolwiek nie  zagdlądam, prace bardzo mi się podobają, tym bardziej, że każdy z nas robi co innego.
Każdy z nas ma inny styl, inny charakter i nawet gdy robimy podobne rzeczy, jak się je weźmie do rąk to i tak przy porównaniu są inne:D
 Nie wiem, chyba ta pogoda mi nie służy. Na to nakładaja się inne czynniki, ..... jest.......
szkoda słów nerwów i zgrzytów.
Odskocznią od tego wszystkiego jest zaszycie się w pracowni, nie muszę się zastanawiać nad tym co się dzieje.
Robię sobie te swoje dekupaże i mam wszystko w nosie:D 
I tak powstały takie bombeczki:) zycze Wam miłego dnia, wielu twórczych chwil i chwilowego zapomnienia się w pasji.
 

 





13 komentarzy:

  1. Edyto ... Twoje prace są na prawdę śliczne napisałam to słowo mimo , że go nie lubisz . Często na FB sama w komentarzach go używam ale tylko dlatego aby się nie rozpisywać przy pracach , które mnie zachwycą a zwłaszcza z tych technik rękodzieła , których nie znam .Pozdrawiam serdecznie i głowa do góry .

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nastaje sezon świąteczny :) Super, bombki prześliczne jak co roku ;) Niestety, ja czasem nie mam czasu na więcej niż "super", "śliczne", "piękne". Ale podziwiam każde zdjęcie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bombeczki :) Ty przynajmniej będziesz gotowa na święta, bo ja zapewne znów będę robić wszystko na ostatnią chwilę... jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiło się świątecznie :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki mamy klimat!będzie dobrze - a bombki cudowne - tez mi się zachciewa już klimatu świątecznego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, te wypukłości są niesamowite;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam każdy Twój komentarz, obojetny jaki by był bo masz wspaniałe serduszko Kochana :) :* Uśmiechu Ci przesyłam choć sama nie miałam ostatnio lekko . Trzymaj się Edytko Kochana, bombeczki są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami trudno napisać obszerny i odkrywczy komentarz - coś się podoba i już. Ale cenne są każde odwiedziny i dobrze, że mamy swoje pasje. Powstają śliczne bombki i sprawiają radość,

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bombeczki-po prostu piękne ;) Dla mnie również Twoje odwiedziny są ważne i zawsze się cieszę,że pomimo tylu obowiązków potrafisz zaglądnąć ;) Dziękuję.
    Nie przejmuj się zgrzytami-występują niestety wszędzie ;) Powiem Ci,że czytałam niedawno ciekawą książkę i tam autor namawia,by otaczać się ludźmi,którzy ciągną nas w górę,potrafią tak na nas zadziałać,że mamy ochotę do działania,natomiast unikać lub zostawić tych,którzy nas dobijają,dręczą,sprawiają,że czujemy się obojętni na wszystko. I powiem Ci,że na prawdę coś w tym jest ;) Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez 3 tyg. nie mogłam tu zaglądać, a teraz widzę jak dużo straciłam. Twoje prace są urzekające... wszystkie bez wyjątku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I takie bombeczki podobają mi się najbardziej! Są urocze, i ten efekt trójwymiarowości jeszcze dodaje im uroku :) nie wiem jak Ty to robisz - chyba masz magię w rękach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajkowe brakuje tylko cudownej zimy
    Edyta

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.