piątek, 9 września 2016

efekt metalu na bombce

Dzień dobry, 
 dziś chciałabym pokazać kolejną bombkę, na zdjęciu widać okno odbijajace się w fotografowanej bombce, przepraszam, ale nie potrafiłam jej ustawić tak, aby okno nie było główną jej  ozdobą. 
 Myślę że nie bedzie to bardzo przeszkadzało.
Bombka powstała na akrylowym medialionie, ze szlakmetalem z serwetki ze słodziakami aniołkami :) 
Mam nadzieję, że końcowy efekt Wam się spodoba.
 
Ostatnio trochę  lub bardzo zaniedbuję bloga i inne blogi,  bardzo przepraszam , ale natłok obowiązków, mnie przerasta, jest ich za dużo i nie wyrabiam się. Nie wierzę, że to mówię, ale nie wyrabiam się,  dopada mnie słabość (lenistwo) i jak poddam się jednemu dniu słabości to później nie wiem gdzie mam rączki włożyć, żeby nadrobić stracony czas.
Radzę sobie lepiej lub gorzej, ale jakoś sobie radzę, mam nadzieję, że u Was jest inaczej, że jesteście dzielne, zorganizowane i pełne werwy, więc miłego dnia Wam życzę i dużo usmiechów.

12 komentarzy:

  1. Fantastyczna bombka i super efekt "głębi" :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! Edytko, jestes niesamowita:-D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Uwielbiam Twoje prace! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sa niesamowite Piekne !!! :)) Na prawde Uwielbiam ten czas swiateczny u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu pięknie zaskoczyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bombka! a z tym brakiem czasu, też tak mam...:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.