czwartek, 18 sierpnia 2016

skrzynka z ważkami

Dzień dobry, 
dziś przychodzę z klasycznym decoupage, ponieważ nie umiem kleić na żelazko, a słyszałam że to niby banał, mnie ten banał przerósł,  moja skrzyneczka jest przyklejona pedzelkiem w klasyczny sposób:D Cóż nie każdy musi wszystko potrafić:D ja na zelazko kleic nie będę 3 próby i wszystkie nieudane, szkoda marnować serwetek, a jak każda decoupazystka wie serwetki są na wagę złota, ja nawet mam manię , że jak jestem gdzieś, gdzie częstują jedzonkiem, ogladam serwetki, czy aby na pewno mozna buzie wytrzeć czy lepiej zabrać do torebki bo może to kolejna skrzynka lub deseczka:D też tak macie??????
Miłego dnia:)) i  bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami :)












13 komentarzy:

  1. Ja za żelazkiem też nie przepadam, wolę klejenie tradycyjne :)
    Skrzyneczka wyszła cudnie, nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kasetka i nie potrzebne było żelazko
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kasetka i nie potrzebne było żelazko
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna:) Ja kleję na żelazko. Nie wyobrażam sobie inaczej:) Ale najważniejsze żeby wypracować sobie swój sposób. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda, od razu przykuło moja uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Ależ piękna jest ta skrzynka ! Uwielbiam Twoje wyczucie smaku i stylu :) Rewelacja ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna,ja próbowałam na żelazko,ale to nie serwetkę tylko papier,metoda może szybsza :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej skrzynce, jest przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie ta serwetkę a skrzyneczka wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka razy kleiłam na żelazko, ale wolę klejenie "na wodę", które podpatrzyłam na kanale YT Svetlana Aistсraft :)
    A skrzyneczka ładna, szczególnie wpadły mi w oko narożniki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.