piątek, 26 sierpnia 2016

skrzynka z sowami 3d


Dzień dobry
z uśmiechem na ustach , powiem Wam, że pracy przede mną trochę. Nagromadziło się zaległości:), oczywiście samo się nagromadziło:) bo ja robiłam wszystko na bieżąco, sadzę że te zaległości to nie moje, to prasowanie piętrzące się jakoś tak dziwnie samo przyszło i rozgościło się na dobre, wcale nie chce się wynieść pomimo kilukrotnego wypraszania:((( trawa urosła a prosiłam żeby się wstrzymała choć na kilka tygodni, no bo jak ... nic tak szybko nie rośnie jak trawa i pupa po pączkach:))))
Prosi się, mówi, błaga, żeby rosły paznokcie albo włosy a tu nic, a trawa i pupa bez proszenia, tak spontanicznie rośnie i rosnie i końca nie widać.
W związku z tym że pracy sporo postanowiłam, ze praca nie zając nie ucieknie i co mam zrobić dziś mogę zrobić jutro więc zrobiłam skrzynkę, z sowami wypukymi i teraz ją prezentuję. Miłego i  udanego weekendu i żeby wasze prasowanie robiło się samo.... :)))
pozdrawiam Edyta

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna skrzyneczka. :) Dobrze by było, jakby czasem się coś samo, tak zupełnie spontanicznie, zrobiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka prześwietna :) Uwielbiam ten motyw z sowami, mam kilka takich serwetek, ale tak mi się podoba, że go jeszcze nie użyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, sowy wyglądają groźnie:)
    Oj prawda, z tą trawą i pupą - u mnie rośnie to i to:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuudna skrzyneczka Edytko !!! :)) Oj tak trawa pupa rosna jak i sterta prania do prasowania :)) Dwa kosze juz czekaja ,a na dworze 39 stopni i nawet nie zamierzam zelazka wlaczac :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówki pięknie się zasiadły na skrzyneczce ;)))
    No ta trawa jakaś całkiem nie normalna jest :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa skrzyneczka, świetnie się prezentuje.
    Czy ona zrobiła się sama?

    OdpowiedzUsuń
  7. Och kurczę z tą rosnącą pupą, a w moim przypadku brzuch i boczki to rosną w szybkim tępie zamiast włosów czy paznokci właśnie :( łeee :( Ach ta ludzka natura ;) Kochana skrzyneczka jest prześliczna ! Jak wszystkie Twoje prace :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje prasowanie też nie chce się robić samo, tylko rośnie ta sterta i czeka na mnie, trawa tak samo(( Skrzyneczka świetna!!! Sowy jak żywe!:) Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna skrzynka, uwielbiam sówki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna skrzynka. Sowy wpasowały się idealnie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczna skrzynka. :D
    U mnie to pupa mogłaby rosnąc tak jak stos ubrań do posegregowania. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie cierpię prasowania! Sówki urocze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.