sobota, 27 sierpnia 2016

zegar

Dobry wieczór lub dzień dobry,  jak kto woli:)
dziś chciałabym Wam  pokazać zegar.
Właśnie skończyłam go robić, ze zdjęciami  trochę gorzej, moje sesje zdjęciowe są marne,  dużo pracy przede mną a może jakieś warsztaty foto, pomyślę:).
 Tymczasem,pokazuję to co uadało mi się sfotografować, zegar jest wykonany ze szlagaluminium i przetarty patyną. Efekt niezbyt widoczny na zdjęciu, nie potrafiłam uchwycić szczegułów.
tarcza wylakierowana na wysoki połysk i delikatnie spękania.
Efekty do oceny poniżej:)
Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami, z prasowaniem powalczyłam bo niestety nikt nie chciał tego za mnie zrobić. 
Udanej noedzieli Wam życzę.



13 komentarzy:

  1. Cuuudnie wyszedl zegar !!! :)))) Co do prasowania u mnie rowniez nikt nie chce podjac sie tego wyzwania ,a wiec jutro zapowiada sie niedziela przy desce do prasowania :)) Milej niedzieli Edytko Tobie rowniez Zycze !!! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie zegar wykonałaś, jestem zauroczona Kochana :) :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegar fantastyczny, zdecydowanie ma klimat :)
    Na prasowanie mam jednąą radę: po prostu nie prasować :-) Ponieważ oboje z mężem nie lubimy (a koty za nas nie wyprasują), to żyjemy bez żelazka już ładnych parę lat i wcale nie chodzimy wygnieceni :))) Może to kwestia dobrego strzepnięcia ciuchów przed suszeniem, a może "niegniotące" materiały, ale serio, da się tak :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Bardzo mi się podoba ta ozdobna "rama" nad tarczą zegarową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał piękny bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.