wtorek, 16 sierpnia 2016

chustecznik

Dzień dobry 
nie chciałabym się usprawiedliwiać, ale ostatnio brak mi czasu. Wpadam wszedzie na chwilę, zostawiam  ślad i pędzę dalej.
Nie jest to dobre, nie jest to miłe, powiedziałabym że jest to uciążliwe nawet dla mnie samej.
Postaram się to zmienić, chociaż nie do końca mam pomysł jak, bo jednak wszystko musi być zrobione na czas a czas na własne przyjemności tez powinien się znaleźć.
 wiem, że to wszystko co piszę mnie nie usprawiedliwia, ale może jedak chociaż troszkę:).
Szkoda narzekać, szkoda zycia na ogladanie się za siebie, jest za krótkie, trzeba je tak przeżywać żeby na wszystko starczyło czasu. 
Więc jak najmniej strat w upływającym czasie i jak najwięcej miłych chwil Wam zyczę. 
A do pokazania mam chustecznik z lilijkową serwetką :)))








14 komentarzy:

  1. Piękny chustecznik, bardzo lubię ten wzór :) Pozdrawiam ciepło i życzę wydłużenia doby :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci trochę wytchnienia i odpoczynku;) Chustecznik śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki bardzo harcerski ten chustecznik 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny chustecznik ! Ja w swoim jestem zakochana ! Mam go już w domku , niedlugo pokażę go na blogu, prezentuję się rewelacyjnie :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity, taki w "moim" stylu! i dekory i wzór lilii i kolory dobrane w idealnych proporcjach!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.