piątek, 22 lipca 2016

tablica kredowa i przemyslenia....

Dzień dobry
w ten piękny słoneczny pogodny letni poranek.
 Za oknem świat pieknie błyszczy, aż by się chciało tam zostać, radio ustawione na audycję pana Mana:) w większości przypadków jego gust muzyczny jest podobny do mojego, czasem mnie zaskoczy, nie powiem ze miło:))) , bo nie wszystko mi się podoba ale nie ma tego złego, czasem mozna usłyszeć cos innego niz na codzień się słucha:)
Co prawda większość audycji się zep[suło, ale jak na razie muzyka jest na dobrym poziomie, nie musze ściszać a czesto podgłaszam :)  (mówię o sobie i swoich wyborach:)), w soboty brak mi tylko "pana Sułka", nie wiem czy godzina zmieniona, czy na lato jest przerwa, ale bartdzo bardzo tą audycję lubię. Przypomina mi dzieciństwo, gdy  do kolacji zasiadałam w kuchni na miejscu "pod radiem" (stół stał przysunięty do ściany) jadłam kolację i słuchałam audycji radio dzieciom, była to godzina 19,30 jak dobrze pamiętam. To były czasy, bajki słuchowiska, wszystko to w rewelacyjnym wykonaniu połykało sie, z niecierpliwością czekało się na ciag dalszy. Aż mi się buzia usmiecha na wspomnienie:)
Ciekawe czy Wy też takie wspomnienia macie:)
takie a może inne:)
Teraz powrót do rzeczywistości, wykonana  tablica kredowa, pobielona, postarzona, gotowa do pisania. 
Miłego dnia Wam życzę i rewelacyjnie spędzonego weekendu, a tym co zaczynają już urlop udanego i słonecznego urlopu, tym którzy kończą bezbolesnego powrotu do pracy:)





10 komentarzy:

  1. również bardzo lubie słuchać audycje prowadzone przez Mana :) a na hasło "kocham Pana Panie Sułku" buzia sie usmiecha :)

    tablica wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko świetna ta tablica:)

    Oglądając teraźniejsze bajki, dochodzę do wniosku, ze nasze były o niebo lepsze, jeżeli chodzi o przesłania i naukę.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że to ramka na zdjęcie, ale jak przeczytałam, że tablica to sobie myślę: "super pomysł" i jaka śliczna wyszła :) A co do radia, to już dawno nie słuchałam. Kiedyś jak prasowałam to ciągle radio było włączone, a teraz jak uda mi się być trochę samej to wolę ciszę i spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta tablica!
    U nas w domu w sumie radia się nie słuchało, ale wakacje u Chrzestnych to zawsze w tle było Lato z Radiem jedynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna tablica! :)
    A radia to ja już całe wieki nie słuchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tablica piękna, ale doniczki górą.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna tablica! Jedynie słucham obecnie RMF- ki, a kiedyś jedynka i słuchowiska radiowe...lubię jeszcze Teatr Polskiego Radia, ale tylko to...Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy to było ?
    Popsuło się po pewnej zmianie parę długich lat temu.
    Byłam na studiach słuchałam wspaniałych głosów Marka Niedżwieckiego , Pawła Kostrzewy i jego wspaniałego ,, Trójkowego expresu ,, i Kuby Strzyczkowskiego ....inspiracje były i próby zwrócenia uwagi na to , co warte jest uwagi.
    Aż chciało się żyć.
    Wspominam jako mój najlepszy czas , właśnie w tym okresie mogłabym żyć ale to se newrati :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Och co za cudo! Jestem zauroczona i gratuluję! Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownego tygodnia<3

    OdpowiedzUsuń
  10. radio dzieciom pamiętam:-).Radia słucham tylko w waucie, w drodze do pracy, ostatnio byłam tak zażenowana "śmiesznymi" ripostami redaktorów zetki, że przełączyłam na kolejne faje- a tam Wawa. Nie lubię disco polo,bo w większości tam niestety króluje ta muzyka, ale chociaż się nie denerwuję..... Prace piękne- całe szare komlety powstają! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.