czwartek, 21 lipca 2016

szare doniczki z mchem #handmade#

Witajcie i dzień i dobry:), ostatnio nie wiem czy mam głowę czy gdzieś jej nie zostawiłam, jaki jest dzień tygodnia, czy mamy już sierpień? brak czasu, brak organizacji, ciągle narastające obowiązki i znów brak czasu. Jedyną odskocznią czasem od tego jest to co udaje mi się zrobić.
Tym razem padło na doniczki, szare, postarzone, wypełnione mchem.
Na mchu zakwitły kwiatki i wtuliły się cichutko jajeczka, udają że śpią żeby ich nie budzić, może nikt się nie domyśli że tam leżą, może nikt nie zakłóci im ciszy....
takie przemyślenia przyszły mi do głowy, ale może dlatego, że sama potrzebuję wyciszenia i nie wiem rozmowy, pociechy.... jest czas wakacji, ciekawe czy i dla mnie, jak na razie chyba się odwleką, co prawda nie na długo , ale trzymam za siebie kciuki, żeby okazały się że jednak nie. Marzy mi się w końcu pospać do 10, wstać i w piżamie wyjść przed dom z kubkiem kawy, usiąść i nie musieć się nigdzie śpieszyć, nie myśleć że znowu jestem spóźniona i że muszę wykonać wszystko to co mam zaplanowane na dziś  i na wczoraj, na jutro i na za 2 dni, bo jutro znowu coś się pojawi i z każdym dniem robi się tego więcej i więcej.
Ale już chyba dość marudzenia,  trzeba brać się w garść a więc przedstawiam #doniczkihandmade#  i i biorę sie do pracy a Wam  życzę, żeby wasze ogarnięcie i przyjaciel czas były lepsze niż moje oj dużo lepsze.








7 komentarzy:

  1. Doniczki wyszły pięknie.
    Trzymam kciuki żebyś w końcu wypoczęła i "naładowała akumulatory".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne doniczki, bardzo oryginalna dekoracja :)
    Życzę w takim razie odpoczynku (i żeby wszystko "się zrobiło" na czas) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne! Co za wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego serducha życzę Tobie wytchnienia. Mam nadzieję, że uda się Tobie porządnie odpocząć i nabrać sił. Doniczki są piękne, jak wszystkie TWoje prace. Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie klimaty kolorystyczne, strasznie fajne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.