poniedziałek, 4 lipca 2016

2 świeczniki metalowe

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór, 
dziś chciałabym Wam pokazać kolejne świeczniki, oczywiście jak to u mnie ostatnio bywa "metalowe" 
skromne ale .....
i tu każdy może dodać to co mu na myśl przychodzi:)
Ostatnio nie grzeszę wolnym czasem, cały czas mam zajęcie, dziś wygospodarowałam miejsce na moją własną pracownię, do tej pory to co robiłam , robiłam na stole w dużym pokoju, ale przyszedł moment, że i stół i miejsce w pokoju przestało wystarczać, pokój stał się jednym wielkim decoupage'owym pomieszczeniem, więc przyszła pora żeby powiedzieć dość :)) co prawda nikomu w domu to nie przeszkadzało, ale zaczęło być niefajne, bo gdziekolwiek się nie odwróciłam coś schło lub się malowało :D, chyba nie tędy droga, więc oficjalnie oznajmiam mam i ja pracownię, co prawda jeszcze długa droga przede mną, żeby ją zagospodarować i ładnie wszystko poukładać, ale już zniosłam się do jednego pokoju a to już sukces, więc trzymajcie za mnie kciuki, teraz szukam jakiś mebelków - półeczek, żeby większość skarbów pomieścić i  w końcu i ja będę miała wszystko w jedym miejscu:) pod ręką i nie będę się szwędała po całym domu, żeby znosić wszystko to, co jest mi potrzebne:)).
tym optymistycznym akcentem pożegnam się na dziś i miłego wieczorku Wam życzę.








21 komentarzy:

  1. rewelacyjne, świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świeczniki! :) Trzymam kciuki za pracownię, na pewno dobrze ją urządzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne świeczniki;) Nie ma to jak własna pracownia-znam to doświadczenie,kiedy trzeba przenosić swoje rzeczy z miejsca na miejsce i w końcu brak miejsca...;) Twoja pracownia na pewno będzie pięknie urządzona -ja nadal powoli pracuję nad swoją;) P.S-Przepis na zimną porcelanę mam na swoim blogu w zakładkach;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani skromne, ani ubogie, po prostu piękne. Metal jak z muzeum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, powodzenia w meblowaniu pracowni
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super świeczniki. Gratuluję pracowni. Pomalutku urządzisz ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne swieczniki :)))) A pracownia to suuper wiadomosc :)) Bardzo sie ciesze ,ze masz swoj kacik :)) Na prawde Suuper , ojj co ja bym dala za taki kacik !! Pozdrawiam Cie Serdecznie Edytko :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają świeczniki w wersji"metalowej". Gratuluję małej pracowni!
    Pozdrawiam z wakacji nad morzem:))

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają bardzo oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne świeczniki, dobrze, że się humorek kochana troszkę poprawił:** ale legalnie zazdraszczam Ci pracowni, chciałam ostatnio coś u siebie ogarnąć chociaż kawałek szafy na tylko moje pierdolety, ale poległam, mam wszystko wszędzie i do tego sezon ogórkowy się zaczął.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeczniki pięknie się prezentują! Gratuluję pracowni, na pewno świetnie ją urządzisz; trzymam kciuki i mam nadzieję, że wrzucisz nam tu jakieś jej fotki:):) Pamiętam czasy kiedy tworzyłam w kuchni, a schnące prace opanowywały całe mieszkanie, oj ciężko było:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę Kochana rewelacyjnie to wygląda ! Już nie mogę się doczekać jak odbioerę swój chustecznik od Mojej Mamy , jeszce raz CI dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.