środa, 22 czerwca 2016

skrzynka "metalowa"

Dzień dobry 
w ten piękny słoneczny poranek, środek tygodnia a ja nadal tryskam optymizmem i radością.
Staram się myśleć pozytywnie i we wszystkim doparywać dobrych stron.
Mam nadzieję, że długo tak dam radę:) a tymczasem pudełko "metalowe" przetarte w ca lości pastami woskowymi metalicznymi i wycieniowane nimi, z efektu końcowego jestem zadowolona. Przynajmniej na razie, pamiętam jak na początku swojego startu w tym świecie byłam mega dumna z tego co powstawało, mało nie pękałam z zadowolenia, po jakimś czasie jak wracałam do tych prac to okazaywały się infantylne, ale miałam przed oczami namacalny dowód na postęp jaki się dokonał:), pewnie też tak miałyście, bo każdy kiedyś zaczymnał i gdyby nie ćwiczenia i kolene wykonane przedmioty pewnie nie było by nas tu,  gdzie teraz jesteśmy. 
Życzę Wam miłego dnia i dziekuję za każde słowo tu napisane, za każdą myśl i dobre słowo pozostawione dla mnie.


 

do wykonania szkatułki użyłam ze sklepu swiatdecoupage.pl :
-pudełka drewnianego
-past woskowych metalicznych 
-ornamentu okragłego 
-gałki

18 komentarzy:

  1. Edytko, jesteś bardzo twórcza. Ja nawet nie nadążam z oglądaniem Twoich wspaniałości.Pudełeczka przecudne, a ćwiczenia czynią mistrza, też tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym pudełku! Jest fantastyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt fantastyczny. Pudełko jest piękne. Chyba 4 lata prowadzę bloga, więc widząc swoje dawne prace widzę jakie duże poczyniłam postępy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna skrzyneczka, uwielbiam metaliczne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, gdy przypomnę sobie niektóre z pierwszych prac, to się po prostu wstydzę. A najbardziej chyba tego, że wtedy byłam z nich bardzo zadowolona. Nie mam pojęcia, jak to działa, że człowiek tak bezkrytycznie rajcuje się własnoręcznie zrobioną paskudą. A skrzyneczka pierwsza klasa. te pasty świetnie się prezentują. Czy możesz zdradzić, gdzie je nabyłaś albo jak się nazywają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk metaliczny sklep swiatdecoupage.pl. linki sa w poprzednich postach. Jak dotre do domu wkleje link

      Usuń
    2. http://swiatdecoupage.pl/wax-paste-metal-zlota-p739

      http://swiatdecoupage.pl/Pasta-woskowa-metaliczna-niebieska-PENTART-20ML-p266

      http://swiatdecoupage.pl/wax-paste-metal-srebrna-p1770

      Usuń
  6. Wspaniałe pudełko. Super efekt metalu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko super! Myślę, że większość z nas tak ma, że z czasem nasze prace są ciekawsze i mimo wszystko bardziej dopracowane. to znaczy, że wciąż się rozwijamy i doskonalimy warsztat rękodzielniczy. Pozdrawiam z gorącego Krakowa:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.