wtorek, 21 czerwca 2016

okrągłe pudełko z reliefem

Dzień dobry bardzo Wszystkim :) 

dziś chiałam Was powitać bardzo serdecznie z uśmiechem, wróciłam do żywych, po wczorajszym "zejściu" dziś mam pełno energii i werwy, energia wprost mnie roznosi:))
Dawniej kiedy byłam piękna i młoda dziś juz tylko byłam :) nie potrzebowałam się regenerować. Mogłam maszerować na imprezę a później rano do pracy lub na wykłady i byłam żyjąca i działajaca a dziś ....żebym chociaż imprezowała, to przynajmniej wiedziałabym, że mam prawo się tak źle czuć...
No cóż różne syndromy mnie dopadają i różnie się w zyciu układa, u mnie nie powiem że jest cudownie, 
co przeżyłam to moje, życie mnie  nie rozpieszczało ale też wszystkie doświadczenia wzbogaciły mnie, szkoda że w taki sposób ale nie wolno narzekać.
 Nie o tym chciałam, chwalę się bo zrobiłam, pudełko. Inspirację zaczerpnęłam od Sylwi Serwin, nie będę ukrywać, że bardzo szanuję jej cały dorobek i podziwiam wyobraźnię, tym bardziej jest mi miło, że mogę podziwiać jej prace i nich czerpać.
To co mi wyszło przentuje się poniżej,  a ja jestem zadowolona z jego wygladu. Zadko to mówię ale tym razem chyba mogę:)
Reliefy rysowane ręcznie , położone spękania dwudkładnikowe, wtarty wosk pentart , kolor bronz i całość wygląda tak:
 







preparaty do wykonania pudełka pochodzą ze sklepu : swiatdecoupage.pl

11 komentarzy:

  1. piękne pudełko, również Sylwię podziwiam :), kochana moja życzę Ci pogody ducha i wytrwałości, my babeczki mamy w sobie wielkie pokłady siły- czasem ciężko w to uwierzyć- wiem. {TBP}

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba potrzebuje kawy bo przeczytałam "z reniferem" i szukam tego renifera ;p
    pudełeczko śliczne klasyczne a spękania dodają mu lekkiego pazurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko:) Bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe to pudełko Edyto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt. Pudełko wyszło bardzo elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tej energii, bo mnie dzisiaj jakoś ciężko, jakby ołów przygniatał mnie do ziemi. Czy możesz zdradzić, czym robiłaś te reliefy? Mają ciekawy, metaliczny look:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reliefy robione są pastą strukturalną i wtwoskowane woskiem metalicznym

      Usuń
  7. Przepiękne! Reliefy idealne!:) Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełko z pięknymi reliefami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eleganckie, delikatne, krótko mówiąc - piękne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.