poniedziałek, 27 czerwca 2016

metalowe bombki

Dzień dobry,
po upałach nastała pora chłodna, a raczej dżdża i na dworze i w stosunkach międzyludzkich. Dookoła jest dziwnie a może raczej to ja jestem dziwna, może za dużo wymagam od siebie od innych, ale wydaje mi się, że jeżeli ja się do czegoś zobowiązuję i wywiązuję to inni też powinni, a jednak tak nie jest. 
Nie lubię niesłowności i czczych obietnic, a coraz więcej takich spotykam na swojej drodze, nie jest to miłe i fajne. 
Wydaje mi się że każdy z nas powinien być lepszym człowiekiem a jednak tak się nie dzieje. 3
Dlaczego ...?
I ta myślą zakończe swój dziwny wywód.
Tymczasem chciałabym, pokazać Wam bombki, które udało mi się zrobić, wymalowane, wywoskowane, jestem z nich zadowolona, bardzo zadowolona, moja mama stwierdziła, że są trochę smutne a mi się wydaje że nie smutne tylko stonowane, zakochałam się w nich. 
Z przyjemnością zrobię kolejne, ciekawa jestem czy Wam sie chociaż trochę spodobają, konstruktywna krytyka mile widziana, bo to ze ja jestem zachwycona niem znaczy że jest idealnie, może warto coś w nich zmienić.
Udanego tygodnia Wam życzę i samych fajnych ludzi na Waszej drodze.
 

  








24 komentarze:

  1. hmmm smutne nie są, po prostu inne:))) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie podobaja.:) Działaj dalej , Edytko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają tak jakby naprawdę były z metalu :-)
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Konstruktywna krytyka ? to do tego specjalista potrzebny, mi osobiście bardzo bardzo się podobają :* Uszy do góry kochana, tulam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieustannie podziwiam Twoją pracowitość, a bombki jak zawsze cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten styl bardzo mi się podoba chyba na wszytsim, a bombki wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombkami mnie rozwaliłaś. Zastanawiam sie jak powstała ta chropowata struktura....grzebieniem ;-) Śliczne....ale w Twoim sklepie juz nie zauważyłam wiezy eiffla...wyszła? Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma odlewów w sklepie,ale mogę Ci kilka ofiarować ::) wyślij mi adres do wysyłki , struktura powstała pędzelkiem :) i farbą

      Usuń
  8. Rany !!Kochana, jesteś dla mnie mistrzynią! Przecudne te Bombki i Kocham Twoje prace, po prostu Kocham ! Ludzie stali się bardzo zgorzkniali, nie wiem co się dzieje, ale chyba zamiast byc lepiej jest gorzej. Zauważyłam że wiele ludzi chciałoby się zmienić lub zmienić świat, ale nic nie robia w tym kierunki. Nie jesteś dziwna Kochana, to świat i niektórzy ludzie , którzy go tworzą swarza te nasze otoczenie dziwne. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe te bombki..Ty wiesz kochana jak schłodzić człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające bombki, bardzo mi się podobają !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, wyglądają naprawdę jak metalowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie są piękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smutne nie są,są Piękne :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie bombki są ok. Nie wszystkie muszą być kolorowe. Każdy ma swój gust i nie wszystkim podoba sie to samo. Niektórzy lubują się w stonowanych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombki są super.Wyglądają jak ze starego srebra.

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie świetne!! nie smutne, tylko powiedziałabym elegackie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to coś kompletnie nowego, super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne bombki, ta z reniferem obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.