poniedziałek, 20 czerwca 2016

bombka medalion z reliefami

Dzień dobry , 
początek tygodnia zapowiada się nieciekawie , a może tylko mi się tak wydaje, po pieknej słonecznej pogodzie przyszedł deszcz i oziębienie, jakoś tak dziwnie.
Siedzę na wpół śpąca i zastanawiam się nad fenomenem poniedziałku. Nie wiem czy tylko ja mam dziś tytakie odczucia, ale wydaje mi się że przemeczenie i rozespanie biorą górę nad moim jestestwem.
Głowa mi się ugina pod swoim ciężarem a powieki zaczynają piec, kurcze czuję się jak królewan na ziarnku grochu, tylko łóżko z materacami zastąpił fotel na kółkach a  drobną pupę królewny zastąpił pokaźnych rozmiarów zad, to jednak odczucia mamy chyba te same, obie wstałyśmy zmęczone i niewyspane.
 Czasem zastanawiam się jak to się dzieje, że większość ludzi potrzebuje odrobiny snu, a ja mogę przespać całe życie.
Chociaż muszę powiedzieć, że walka choć nierówna toczona z moim odwiecznym wrogiem, choć nierówna czasem kończy się dogorywaniem a czasem zwycięstwem, obecnie jestem na etapie smętnego kiwania się :)))co dobrze widać po uważnym przyjrzeniu się osobnikowi. 
No dobrze dość marudzenia w przebłyskach mojej świadomości czasem udaje mi sie coś konkretnego zrobić i akurat traf chciał, że padło na bombki. Tak dobrze słyszycie, czerwiec a u mnie już powoli bombkowo, czasem trzeba sobie taka odskocznię zrobić  a akurat bombki i jajka lubie robić i to bardzo. 
Są to chyba dwa rodzaje przedmiotów sprawiające mi wielka radość robbienia o ile mogę tak powioedzieć, a właściwie dlaczego nie przecież to moje odczucia.  
więc mogę i fekekt mojej tygodniowej pracy, pudełko z medalionem, motyw na pudełku i na medalionoie ten sam a bombka prezentuje się tak :)


 



do wykonania użyłam ze swiatdecoupage.pl  :

 http://www.swiatdecoupage.pl/klej-wodny-Renesans-125ml-p541

http://www.swiatdecoupage.pl/pasta-zelowa-gel-paste-Pentart-100ml-p742

http://www.swiatdecoupage.pl/lekka-masa-strukturalna-190ml-p1759

http://www.swiatdecoupage.pl/medalion-styropianowy-12cm-ST004-p217

http://www.swiatdecoupage.pl/PUDELKO-18CM-X-13-5CM-X-7CM-p1583

http://www.swiatdecoupage.pl/BOZE-NARODZENIE-c63#t
 

14 komentarzy:

  1. ....cóż doskonale Cię rozumiem, jestem sową więc codziennie przeżywam poranne katusze:) Mediolan jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet, taki romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko, czasem trzeba spojrzeć na szklankę do połowy pełną. Podobno bezsenność jest znacznie gorsza.Dzisiejszy poranek jest rzeczywiście trudny. Bombka przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komplet taka bombka w idealnie dopasowanym pudełku, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie całość skomponowałaś! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym się podpisać pod każdym twoim słowem... :-) A bombka jak na bombkę przystało - jest piękna!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakbym czytała o sobie :D
    a bombka tak przygotowana mogłaby być pięknym prezentem:)
    bardzo mi sie pododba

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny medalion z odpowiednim do niego pudełku. To nic ze czerwiec. Skoro jest taka potrzeba to dlaczego nie robić już teraz ozdób bożonarodzeniowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mogłabym przespać duuuużo więcej godzin niż jest mi dane i bardzo często chodzę nieprzytomna przez pół dnia:(
    Pudełko i medalion wspaniałe!!! Cudny komplecik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.