środa, 11 maja 2016

świeczniki

Dzień dobry, 
dziś kolejny post szybciutki, mało treści kilka zdjęć, ostatnio nie mam czasu na nic:(((. Robię trzy kroki do przodu a znajduję się przed linią startu, zamiast przyśpieszać cofam się i przede mną dwa razy tyle co za mną:(((
Nie wiem czy też tak macie,  ale ja ostatnio bardzo narzekam na brak czasu, organizacji i za krótką dobę :(
Miłego dnia  i wielu twórczych chwil.

 





w wykonaniu świeczników brały udział :)))

- www.swiatdecoupage.pl

http://www.swiatdecoupage.pl/PASTY-WOSKOWE-c128#t

- http://www.swiatdecoupage.pl/lekka-masa-strukturalna-190ml-p1759


25 komentarzy:

  1. Piękne świeczniki! :) U mnie z organizacją też kiepsko, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świeczniki:) U mnie też doba za krótka. Czasem aż żal, że tak się teraz szybko żyje.

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu wspaniałe te świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, a doba rzeczywiście mało elastyczna, buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosos.
    ¿que has utilizado para hacerlos?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór!
    Życzę w takim razie, żeby doba Ci się rozciągnęła!

    Ja właśnie zaczynam swoją pierwszą pracę i boję się, że też nie będę miała na nic czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne są :)Nie jesteś dla siebie za bardzo surowa ? tworzysz takie cudeńka a tego nie da się ot tak w 5 minut. To ja się Ciebie pytam skąd Ty masz na to czas? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jestem :((( własnie tego czasu całyczas mi brakuje a tyle mam do zrobienia

      Usuń
  8. świeczniki prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne świeczniki Edytko;)Tylko zastanawiam się,czy wzorek jest wypukły, czy mi się wydaje? Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wzór jest z pasty strukturalnej

      Usuń
  10. Piękne, eleganckie świeczniki! Bardzo ładny wzór! A co do czasu to u mnie podobnie, niestety, dłuższa doba by się przydała:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeczniki prezentują się rewelacyjnie. A z za krótką dobą też mam problem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko, skąd bierzesz tyle pomysłow? Jesteś genialna, świeczniki są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne swieczniki Edytko !!! :) Kochana ja Ci Zycze wiecej i wiecej czasu tez dla siebie !!!! Pozdrawiam Cie Cieplutko :) Trzymaj sie tam Dzielnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały stary efekt uzyskałaś. Piękne świeczniki! Ja też chciałabym by doba była gumowa, taka troszkę elastyczna. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowe, eleganckie świeczniki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.