poniedziałek, 16 maja 2016

skarbonka

Dzień dobry
początek nowego tygodnia, mam nadzieję , że bedzie udany.
Tymczasem chciałabym Wam pokazać nowe zycie starej puszki po kawie, 
puszka została pomalowana na biało farba akrylową, a następnie przykleiłam do niej serwetkę, tym razem zdradziłam mój ulubiony klej do decu   i serwetke przykleiłam klejem z lakierem, co pozwoliło mi nie lakierować więcej puszki, tym bardziej, że nie planowałam osiągnięcia  efektu "szkalnego " tak jak na bombkach czy jajkach , a sertwetka jest zabezpieczona, następnie przykleiłam wieczko na klej magik, a do  wieczka kilka  ozdób z gispu, całośc przetarłam pastami woskowymi, ostatnio zapałałam do nich wielką miłością i gdybym mogła wszystko bym nimi przecierała :))) 
Efekt końcowy recyklingu puszki poniżej, 
miłego tygodnia Wam życzę i lecę poogladać co ciekawego zrobiliście :).


















do zrobienia puszjki użyłam ze sklepu swiatdecoupage.pl :
 
http://swiatdecoupage.pl/serwetka-morska-827SF-p1317

http://swiatdecoupage.pl/PENTART-KLEJ-Z-WERNIKSEM-POLYSK-230ML-p250

http://swiatdecoupage.pl/PASTY-WOSKOWE-c128#t


22 komentarze:

  1. Edytko świetna puszka!
    ja musiałabym jeszcze wymyślić jakieś zapięcie coby nie kusiło podbieranie:)
    miłego tygodnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale Suuper skarbonka !!!! Idealnie dopasowana serwetka i ta gora i jeszcze Piekne wykonanie Cuuudo !!!! :))) Zdolna Pracowita Pszczolka z Ciebie Edytko :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna metamorfoza puszki, wieczko jest fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ja ozdobiłaś , przez te efekty i przecierki wygląda jak cenny wazon , gdzie jej do puszki teraz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytka, to jest GENIALNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja1 Edytko, jestes skarbnicą pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! rewelacyjny recykling! Edytko skąd wzięłaś taki samolot? a te pasty nadałyby sie do masy jako przecierka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WSZYSTKO DOKLADNIE NAPISAŁAM CI NA FB:)

      Usuń
  8. Edytko Kochana puszka jest rewelacyjna ! Piękne reczy tworzysz i nie mogę się doczekać lipca jak już odbiorę swoje cudeńka od Ciebie, dziękuję Ci za wszystko ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca! doskonale zrobiona. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna to wieczko jest super

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna! Doskonała po prostu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca,tak urozmaicona i nietypowa!Super dekoracja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.