czwartek, 7 kwietnia 2016

obraz w ramie metalowej

Dzień dobry, 
i o tą metalową ramę dziś chodzi :)
 Rama ciezka , masywna metalowa została stworzona na bazie masy strukturalnej, w której zostały odcisniete pieczatki i wzorki, te które posiadam , ale od poczatku.
Miałam starą blejtrame z płótna, z wzorkiem , niekoniecznie fajnym, leżała sobie i oczekiwała na lepsze czasy i się doczekała.
Doczekała się przerobienia.
Pomalowałam ją na biało farbą akrylową, następnie po wyschnięciu farby na środku przykleiłam serwetkę. Dookoła serwetki połozyłam masę strukturalna i po kilku minutach jak masa zaczęła tężeć odcisnęłam w niej wzory ze stempli, pieczatek i foremek do ciastek. 
Po całkowitym stężeniu masy pomalowałam ramę brązową farbą akrylową, pilnując żeby farba weszła w każdy zakątek.
A po etapie schniecia farby zaczęła sie docelowa zabawa :)))
i ta podobała mi się najbardziej. 
W ruch poszły pasty woskowe:) srebrna , złota , brąz. Cały obraz przecierałam nakładając woski jeden obok drugiego, a jak efekt mnie nie zadawalał poprawiałam jednym kolorem po drugim.
Efekt osiągnęłam taki :)




http://www.swiatdecoupage.pl/PENTART-KLEJ-Z-WERNIKSEM-POLYSK50ML-p252
http://www.swiatdecoupage.pl/STAMPERIA-PASTA-STUCCO-150ml-p255

http://www.swiatdecoupage.pl/serwetka-jagody-367SF-p713
http://www.swiatdecoupage.pl/STAMPERIA-STEMPEL-AKRYLOWY-5x7-cm-DZIECI-p1595


10 komentarzy:

  1. Świetnie to wyglada. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rama wygląda trochę jakby była w cegiełki - bardzo mi się podoba ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości pokazujesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały efekt!!! Jest piękna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy efekt, bardzo fajne. Pozdrawiam i zapraszam do siebie po przerwie jaką miałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny obrazek i pięknie wykonany!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.