wtorek, 15 marca 2016

pisanki gniazdka - decoupage 3d

Dzień dobry 
 w ten śnieżny zimowy poranek, 
dziś chciałam Wam pokazać pisanki "stojące" na jajach 18cm , serwetka juz Wam znana w gniazdka, tym, razem użyta do decoupage 3d, przyklejona moim ulubionym klejem renesans.
Pisanki są bardzo duże  i moim zdaniem fajnie się będą prezentowały na stole, gniazdka są wypukłe, jajeczka odznaczone, każde z nich odstaje osobno. 
Pisanki jak to u mnie wylakierowane na wysoki połysk, z bliska wygladają jak szklane.
Wszystko potrzebne do wykonania pisanek znajdziecie na stronie www.swiatdecoupage.pl a gdyby ktoś miał jakiekolwiek puyania zapraszam do kontaktu dyttkal@gmail.com lub porzez formularz kontaktowy blogera:)))
odpowiem, pomogę,  oczywiście o ile będę potrafiła. 





14 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie ta serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)
    u mnie śniegu ani widu, ani słychu :) czekam na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne. Zachwycasz tymi jajeczkami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne , takie przestrzenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny motyw!Jesteś mistrzynią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem bardzo śliczne są te pisanki. Można tu u Ciebie znaleźć mnóstwo fajnych rzeczy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://joannadecoart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe robisz pisanki, pięknie ozdabiasz jaja. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, miłe dla oka :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.