środa, 16 marca 2016

pisanka z blusczem - kolejne decoupage 3d

Dzień dobry ,
w ten śpiacy trochę zmęczony poranek, dawno temu gdy byłam młoda przeczytałam zdanie u jednego z wielkich .. ... "Neron wstał z łóżka jak zwykle zmęczony..." tak mnie ten kawałek zajął, że reszta książki już się nie liczyła, treść przepadła z kretesem, lektura była nie do poanowania, bo cały czas miałam przed oczami to jedno, wiekopomne jak się na dziś dzień okazało zdanie:)))
Zastanawiałam się jak można spać i wstawać z łóżka zmęczonym.... śmiałam się z tego , nie wiem dlaczego, ale bardzo mnie to bawiło, zdanie okazało się moim przekleństwem, fatum krążącym nad moim "dorosłym" życiem.
Wstaje rano  zmęczona i zastanawiam się czy to już piatek... czy to już koniec.... a tymczasem mija dzień za dniem , a zmęczenie się pogłębia.
Mało to optymistyczne, ale musiałam się wygadać, za to wraz ze słonkiem może przejdzie przesilenie, może wrócą siły i chęci, czego i Wam życzę.
 A dziś kolejne jajo wykonane w decoupage 3d.
Serwetka z bluszczem świetnie wpasowała się do tej techniki, poszczególne listki na jaju zostały uwypuklone, a jajo zostało wylakierowane na wysoki połysk.
 






Do wykonania jaja posłużyły mi ze sklepu Swiatdecoupage.pl


http://swiatdecoupage.pl/jajo-12cm-ST007-p475

http://swiatdecoupage.pl/klej-wodny-Renesans-125ml-p541

http://swiatdecoupage.pl/serwetka-bluszcz-630SF-p1068

http://swiatdecoupage.pl
 

14 komentarzy:

  1. Śliczna pisaneczka:) Zmęczenie zawsze dopada mnie wiosną. Widzę, że mamy podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle po dłuższej nieobecności na Twoim blogu Edytko, przeczytałam hurtowo ostatnich kilka postów i przyznać muszę, że w zabawach wszelkiego rodzaju preparatami do decoupage jesteś mistrzynią. :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przesliczne. Made absolutna racje bluszcz na tym jaju wyglada swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W cokolwiek ubierzesz jajo wygląda pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne, a 3D wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  6. super efekt :) takie jajeczko otulone bluszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Precioso. ¿como hace el relieve?

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, ja ostatnio chyba też jestem jak ten Neron :)
    Jajo wyszło przepięknie, motyw bluszczu jest taki wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajo z bluszczem pięknie wygląda. Życzę Tobie, aby zawitały do Ciebie słoneczne dni. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha:) to się uśmiałam cytatem:))) a jajo jak zwykle cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt 3D z bluszczem- rewelacja. Oj widze, że w jaja obrodziło ;-)
    Pozdrawiam ciepło
    E.

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow, świetnie ten bluszcz wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  13. Edytko, jajo jest tak piękne, że brak mi słów....

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna pisanka, bluszcz jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.