poniedziałek, 21 marca 2016

pisanka bukiet

Dzień dobry, 
 chciałam Wam bardzo podziękować, za tyle dobrych słów pod poprzednimi postami.
Jest mi bardzo milo.
Dziś chciałam pokazać kolejna pisankę 
z decoupage 3d, słodki bukiet kwiatów. 
Jak zobaczyłam całą serwetke od razu się zakochałam, jest piękna, przynajmniej mi się taką wydaje:). 
Już nie piszę tylko pokazuję, życzę Wam miłego dnia.



 materiały użyte sklepdecoupage.pl:


http://swiatdecoupage.pl/klej-wodny-Renesans-125ml-p541

http://swiatdecoupage.pl/jajo-10cm-ST008-p271

http://swiatdecoupage.pl/Lustrina-250ml-Renesans-werniks-pozlotniczy-p558


18 komentarzy:

  1. serwetka naprawdę piękna...
    ...ale jeszcze piękniejsze jajo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz absolutna rację serwetka jest mega piękna, a jajo z tym bukiecikiem przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajo, też mam taką serwetkę, ale nie wpadła bym by ją wykorzystać do ozdobienia jajka. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajo, też mam taką serwetkę, ale nie wpadła bym by ją wykorzystać do ozdobienia jajka. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serwetka, ale jajeczko cudniejsze1 Twoje prace, Edytko, są magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna pisanka! Faktycznie ten motyw na serwetce potrafi zauroczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór i piękne jajko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i bardzo wiosenna pisanka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolne masz rączki :) Podziwiam Twoje prace!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. W Twoich Pisankach Edytko doslownie można się zakochać !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę wyjść z zachwytu nad Twoimi pisankami :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kwiaty, jajka po prostu zachwycające! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajo cudne , serwetka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakież subtelności poczyniłaś z tym jajem!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.