czwartek, 31 marca 2016

odlewy gipsowe - wykorzystanie mgiełek, past metalicznych woskowych oraz bitum w płynie :)

Dzień dobry,
dziś post typowo reklamowo pochwalny,
chwalę foremki stempelki silikonowe z napisami "home made" oraz "hand made"  oraz mgiełki i pasty woskowe metaliczne. 
Jakiś czas temu zakochałam się w pastach woskowych, używam ich do przetarć skrzynek, ozdób powertexowych oraz bombek czy jajek. Dają fajny efekt na pracy, z resztą sami możecie ocenić.
Stempelki wylałam z gipsu, schły około 30-40 minut i po tym czasie były gotowe do wyjęcia.
 Gips rozrobiłam ciut gęstszy, malutko, bo stempelki płytkie, więc niewiele go trzeba było a afekt na żywo dużo fajniejszy niż udało mi się uzyskać na zdjęciach.
 Stepmelek w stanie surowym, sam gips wyjęty z foremki i przyklejony do sloika:)

 
Stepmelki popsikane mgiełkami kolorem jezynowym  i liściem  winogrona :) przetarte pastą metaliczną złotą. 
Nie trzeba ich zabezpieczać żadnym lakierem, same w sobie są już trwałe. 
stempetki sprawiają wrażenie powleczonych kolorowymi metalami.
Mogą być fajnym dodatkiem do torebek do pakowania prezentów, jako " podpis " na tyle , spodzie lub w środku w skrzynce desce, wystarczu je przykleić klejem.






Kolejne zdjęcie ozdobionego słoika, wybaczcie ale mój internet wczoraj szwankował i wgrywałam tak jak mi się udało, aby nie stracić zdjęć :)

Zdjęcie pogladowe z użyciem  mgiełek i pasty woskowej metalicznej złotej:)



a tu ten sam stempelek przeciągnięty patyną liquid i pomalowany lutstriną, idealnie bedzie się nadawał na spód chustecznika lub skrzynki. Sprawia wrażenie drewnianego.


A tu wszystkie stempelki pozują razem do zdjęcia :)



Wydaje mi się , że stempelki są bardzo praktyczne i będą super urozmaiceniem prac czy opakowń prac, niewielkim kosztem można stworzyć niesamowity efekt.



http://swiatdecoupage.pl/proszek-ceramiczny-gips-1-kg-p545

http://swiatdecoupage.pl/silikonowa-foremka-odcisk-home-made-p1498

http://swiatdecoupage.pl/media-ink-spray-jezyna-M003-p1477

http://swiatdecoupage.pl/media-ink-spray-lisc-winogron-M001-p159


http://swiatdecoupage.pl/wax-paste-metal-zlota-p739


Dziękuję za wszystkie komentarze i miłego dnia Wam życzę


18 komentarzy:

  1. bardzo fajne :) ciekawe ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, zaintrygowały mnie te stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, nietrudna dekoracja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie bardzo , świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się takie ozdoby spodobały, pewnie się skuszę na zakup. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kursik i bardzo ciekawe wykorzystanie tych stempelkow! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!! woski też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te stempelki,zastanawiam się czy mogłabym odbić je w zimnej porcelanie...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w zimnej porcelanie nie, ale porcelane w nich jak najbardziej, tylko troszkę rzadszą trzeba zrobić:) zeby dobrtze wypełniła formę :)

      Usuń
  9. Fajny pomysł! Trzymam mocno kciuki za biznes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czy pani wykonuje jeszcze anioły z powertexu? jeśli tak, to jak mogę się z panią skontaktować w sprawie ewentualnego zamówienia? jakiś mail np?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, tak wykonuję, kontakt do mnie dyttkal@gmail.com lub 883-966-846, pozdrawiam

      Usuń
  11. Wow! Te metaliczne wyglądają super, przy tych "surowych" wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko, brak mi słów na te arcydzieła. Są one tak obłędne - nie mogę się nadziwić. Pięknie!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Edytko umknął mi ten post, a szkoda, bo jest świetny.
    Zobaczymy, może uda nam sie go wykorzystać w lekcji decoupage
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe, fajny dodatek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.