czwartek, 10 marca 2016

maki - skrzynka

Dzień dobry,
chciałabym dziś się pochwalić zrobioną przeze mnie skrzynką z makami,
 jest to wzór mojej ulubionej serwetki, robiłam z nią jajka, robiłam z nią bombki, skrzynki :) tylko do stołu jej nie używałam, zwyczajnie byłoby to świętokradztwo, 
w skrzyneczce do zdjęcia pozują zawieszki akrylowe do bombek i jajek:)

 Miłego dnia Wam życzę i dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnimi postami, troche zaniedbałam odwiedziny u Was , ale to przez natłok zajęć, obiecuję , że wszystko nadrobię.





do wykonania skrzynki użyłam ze sklepu swiatdecoupage.pl


http://swiatdecoupage.pl/pudelko-16x16-cm-PD001-p193

http://swiatdecoupage.pl/serwetka-maki-239S-p510

http://swiatdecoupage.pl/klej-wodny-Renesans-125ml-p541

http://swiatdecoupage.pl/koronka-biala-szerokosc-1-5-cm-T004-p222

 

17 komentarzy:

  1. Śliczna! Też lubię te maki:) Pięknie się komponują z ciemnym brązem i koronką! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko uwielbiam ten motyw maków!!!daję on dużo elegancji pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i przez te mąki bardzo energetyczna!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka i przez te mąki bardzo energetyczna!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maki :) więc nie dziwię się, że to Twoja ulubiona serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też ją lubię :) a co jest przyklejone na przodzie? ponieważ na zdjęciach nie mogę się dopatrzeć :) to miniaturka tej serwetki podklejona pod kaboszon?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna skrzyneczka :-) Maki są prześliczne. A pomysł z kaboszonem - super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko też bardzo lubię maki a skrzyneczka wyszła przepięknie:)
    świetny pomysł z kaboszonem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że tak lubisz tą serwetkę... jest przepiękna! Jeszcze trochę i będzie można podziwiać prawdziwe maki... już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna łączka, ale się rozmarzyłam.... niech juz będzie lato!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna! Musisz robić więcej takich, może uda Ci się przywołać lato? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna, motyw makowy rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.