piątek, 11 marca 2016

jajo z woskami metalicznymi

Dzień dobry w ten piątkowy ranek:)))
chciałoby się powiedzieć zaspany i rozkojarzony a tu trzeba pełne obroty włączyć i być kompatybilną z otoczeniem i ludźmi, trudne to będzie oj trudne.
 Z mojej strony będzie to wymagało silnej woli i samozaparcia, ale jak to ja nie dam rady....:)))
pewnie nie.... :))))
Ale szkoda narzekać trzeba się brać do pracy... a w międzyczasie tylko pochawlę się kolejnym jajeczkiem, które wykonałam, baza styropianowa, kwiatki z masy strukturalnej przylepione do bazy ze styropianu i całośc pomalowana na ciemny grafit i przetarta pastami woskowymi metalicznymi złota i strebrną.
Efekty mojej pracy  do oceny poniżej:






 do wykonania jaja uzyłam ze sklepu swiatdecoupage.pl:


http://swiatdecoupage.pl/jajo-10cm-ST008-p271

http://swiatdecoupage.pl/wax-paste-metal-zlota-p739

http://swiatdecoupage.pl/Pasta-woskowa-metaliczna-SREBRNA-PENTART-20ML-p266

22 komentarze:

  1. efekt bardzo ciekawy :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow to jajo jest genialne;), Edytko czy będziesz mieć coś przeciwko jak spróbuję też podobne zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne to jajko, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę, Kochana.. piękne jest...!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały efekt uzyskałaś . Prawdziwe metalowe jajko :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł i wykonanie....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy efekt, bo kwiatki wyglądają jak wykonane z prawdziwego metalu!!! bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest niesamowity - przeczytałam post i nawet przez moment mi się nie przyśniło, że to takie cudeńka wyjdą :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne piękne jajeczka :) Życzę Ci mnóstwo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomity pomysł, no a wykonanie? Bajka! Cudownie, Edytko

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomity pomysł, no a wykonanie? Bajka! Cudownie, Edytko

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, przez takie wykończenie masz jajko "na bogato". Kapitalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. o wow! Edytko, ta pisanka jest rewelacyjna! Ma wspaniałe Kolory , ślicznie Kochana :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! warte powielenia. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.