poniedziałek, 14 marca 2016

2 zajączki - pisanki decoupage 3d

Dzień dobry w ten słoneczny mroźny poranek, słonko świeci jak na wiosnę, a raczej swoimi promykami o tej wiośnie ptrzypomina, aż się buzia uśmiecha, oj chyba chce sie tej wiosny i tego ciepełka. Przynajmniej mi , ale sądzę, że nie jestem w tym odczuciu odosobniona.
Chociaż ostatnimi czasy marzy mi się chociaż 2 dni wolnego, tak, żebym nic nie musiała, żebym mogła sobie usiąść i nic nie musieć, żebym mogła pospać do południa, żebym nic nie musiała:))))
Oj dość tego narzekania, trzeba być dzielnym i uśmiechać się pomimo wszystko, brać to co jest i dziękować za to, że jest tak jak jest, chociaż miło jest pomarzyć, marzenia podobno się spełniają i tego i sobie i Wam życzę.
Tymczasem dość narzekania, pokażę Wam pisanki wykonana decoupage 3d, pewnie już pisałam setki razy, ale napiszę to jeszcze raz uwielbiam decoupage 3d, wiec kolejne pisanki powstały w tej technice.
Na jajku styropianowym 12 cm położyłam pastę strukturalną, następnie z serwetki wycięłam zajaczka i przykleiłam go na pastę tak, aby ładnie ja zakryć, z boku pisanek wycisnęłam relief w kształcie alleluja, a po wyschnięciu przetarłam go bitumem płynnym, następnie pisanka została wylakierowana i efekt końcowy jest do oceny poniżej:)
Wstawię jeszcze kryptoreklamę kleju do decoupage Renesans, jestem w nim zakochana odkąd zapoznałam się z decoupage, klej jest rewelacyjny, nich sobie ludzie mówią co chcą, a ja wiem swoje, nie z opowieści, nie z chwalenia innych czy ganienia przez nich bo naczytali się na forach ,  tylko z praktyki, klej jest dość gęsty, a do tego ma fajną konsystencję, po nałożeniu na pędzel i smarowaniu po obiekcie do przyklejenia,  nie rwie serwetek, nie rozmacza ich a co najważniejsze , dzięki temu że nie rozmacza to nie powoduje zagnieceń, więc specjalnie nie trzeba się natrudzić, żeby było ładnie prosto i bez zmarszczek, to chyba jedyny klej o takich właściwościach, testowałam już wiele dostępnych klejów i nadal trwam przy tym jednym, owszem zdarza mi się użyć innego, ale tylko jak skończy mi się ten i nie mam kolejnego słoika.
Poza tym, klej ten  ma jeszcze jedną magiczną właściwość, jak coś nam nie wyjdzie i trzeba pracę poprawić, nie trzeba jej zmywać i martwić się że pozostałe udane części się zniszczą pod wpływem wody, tylko boczek przyklejonej serwetki, papieru zrolować mokrym palcem, aż serwetka , papier wstanie i łapiemy za podniesioną część i ściągamy płynnymi ruchami, gdyż klej tworzy cienką błonkę, to by było na tyle,  jeżeli chodzi o kryptoreklamę :))) możecie mi wierzyć na słowo, albo możecie spróbować nie namawiam, ale zachęcam, bo ułatwia to wiele rzeczy przy klejeniu.
Miłego tygodnia pracy i wielu twórczych chwil.
















do wykonania pisanek uzyłam ze sklepu swiatdecoupage.pl




http://swiatdecoupage.pl/jajo-12cm-ST007-p475

http://swiatdecoupage.pl/serwetka-kroliczki-668SF-p1107

http://swiatdecoupage.pl/klej-wodny-Renesans-125ml-p541

http://swiatdecoupage.pl/STAMPERIA-PASTA-STUCCO-150ml-p255

http://swiatdecoupage.pl/silikonowy-pisak-do-reliefow-p1166

http://swiatdecoupage.pl/Koncowka-czapeczka-nakladka-9mm-N041-p497

18 komentarzy:

  1. Czuję się jak w krainie czarów ogladajac Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te Twoje pisanki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te Twoje pisanki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ah ten decoupage 3D :)
    a co do kleju to może masz rację będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cudne pisanki :)
    A do tego kleju chyba się będę musiała przymierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są, jak wszystkie Twoje prace!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne pisanki. A ja bardzo lubię oglądać Twoje decoupage 3d;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodziaki, piękne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne sa te zajączki z efektem 3d, ślicznościowe. A klej przetestuję. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda. Jeszcze takich nie widziałam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLiczne pisanki Edytko ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i w smakowitych kolorach a przy tym radosne :))
    Ślicznie wychodzą Tobie każde pisanki Edytko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypukłości robisz rewelacyjne. Przez nie jaja są urocze i wyjątkowe. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał! Twoje tempo jest niesamowite :-) Piękne są Twoje prace, ale chyba już to kiedyś pisałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.