środa, 24 lutego 2016

wklęsłe jajo z jaskółkami i zaproszenie na warsztaty decoupage 3d

Witajcie, 
dziś chciałam pokazać jajo reliefowe wklęsłe, 
powli kończę rozpoczęte  prace i  stopniowo wstawiam je na bloga, dzis przyszła znów kolej na jaskółki.
 Jajo zrobione jest na styropianowym 12 centymetrowym jaju:), ozdobione reliefami, papier wydajny z jaskółkami, wystarczył na zrobienie kilku pisanek z poprzednich postów i jeszcze tej:)
wylakierowane na wysoki połysk.
Poza tym chciałam zaprosić wszystkich chętnych z okolic Lublina i nie tylko na warsztaty 

jajo wielkanocne wykonane w technice  decoupage 3d 
12.03.2016
Lublin, ul. Kiepury 5a, 
budynek Domu Kultury SM "Czechów"

znacie moje prace, a jeżeli nie, to do obejrzenia są tu  klik,
sami możecie ocenić czy warto się tej techniki  nauczyć.
Jeżeli ktoś by się zdecydował na udział w warsztatach to zapraszam, jednak proszę o kontakt email dyttkal@gmail.com 
lub tefoniczny 883-966-846 w celu rezerwacji miejsca.
opis szkolenia i cena są na plakacie poniżej postu , a także na stronie sklepu www.swiatdecoupage.pl w linku szkolenia, gorąco zapraszam.
Jajo wykonane podczas szkolenia staje się Waszą własnością , proszę więc zabrać pudełeczko lub siateczkę mogące  pomieścić 15centymetrowe jajo:)
Miłego dnia Wam życzę.













http://swiatdecoupage.pl/SZKOLENIE-JAJO-DECOUPAGE-TECHNIKA-3D-p1049

19 komentarzy:

  1. Jajo bardzo fajne, a tak grubaśnych zawijasków jeszcze nie widziałam. To konturówka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne! Szkoda, że Lublin tak daleko!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z moimi poprzedniczkami śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszło, ach te jaskółki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, myślę, że warto uczestniczyć w Twoich warsztatach. Szkoda, że mam tak daleko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne robisz te jaja :)
    szkoda że mam tak dlaeko .zrób coś w Poznaniu może ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piekne , cudownie zdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne to jajo :)))) Cudnie sie prezentuje :)) Powodzenia Zycze z warsztatami :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna serwetka i pięknie ozdobione jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te jaskółeczki są niesamowite :) Nie mogę się napatrzeć na ten motyw, ale na szczęście w domku mam Twoje jajeczka i mogę podziwiać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wowww, niesamowicie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym tylko mieszkała bliżej, to na pewno bym się zapisała - decu 3d to dla mnie czarna magia, a Ty jesteś w tym mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.