wtorek, 2 lutego 2016

pisanki ze słodkimi aniołkami

Witajcie 
dziś kolejne pisanki, powstały   dwie małe i słodkie, z obu stron mają inny wzorek, 
pisanki styropianowe, wylakierowane na wysoki połysk.










do wykonanie  jajeczek wyklorzystałam przedmioty ze sklepu swiatdecoupage.pl

 http://swiatdecoupage.pl/C17-p323
 http://swiatdecoupage.pl/jajo-12cm-ST007-p475
http://swiatdecoupage.pl/PENTART-KLEJ-Z-WERNIKSEM-POLYSK-100ML-p253 




Miłego dnia Wam życzę  i dużo twórczych chwil, :))) u mnie słonko zabłyslo więc poniekąd mam mały powód do uśmiechania się :)))
 

22 komentarze:

  1. Śliczne, bardzo urocze motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pzrecudne pisanki Edytko,jak zawsze masz motywy na nich fantastyczne .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne pisanki!
    chyba mam podobny papier w swoich zasobach- leży i czeka na natchnienie, teraz wiem co zrobić- dziękuje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Edytko, że się uśmiechsz, to najważniejsze Kochana !! Pisanki są urocze i słodkie !Dziękuje za miły wpis u mnie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne, oczu nie można oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  6. przesliczne pisanki a grafiki takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie motywy na pisankach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudne :))) Ja to chyba wszystkie takie z dziecmi Uwielbiam najbardziej :))) Piekne wykonanie !!! :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pisanki!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście słodkie pisaneczki, urocze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wyjątkowo sentymentalne. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie pisankowe aniołki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.