poniedziałek, 8 lutego 2016

moje pierwsze jaja wiercone z wydmuszek gęsich

Witajcie
dziś przychodzę z moimi pierwszymi próbami frezowania na wydmuszkach gęsich, z tego co widzę długa droga przede mną ,ale jak na pierwszy raz dałam radę :))) 
Wydmuszki są przetarte srebrem w płynie, przez co na żywo wygladają na metalowe,  oj podobała mi się zabawa z wiertarką, chociaż zdaję sobie sprawę, że dużo pracy przede mną:)




Przedmioty użyte do wykonania  wydmuszek :)


http://www.swiatdecoupage.pl/klej-czarodziejski-typu-CR-45g-KL001-p168

http://www.swiatdecoupage.pl/Koncowka-czapeczka-nakladka-10mm-N039-p496

http://www.swiatdecoupage.pl/PLYNNY-METAL-PENTART-30ML-SREBRO-p264

http://www.swiatdecoupage.pl/WYDMUSZKI-c119#t


16 komentarzy:

  1. Prześlicznie Ci wyszły te wydmuszkia!:) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem, całkiem tym bardziej ile to wymaga pracy- dla pozbycia się błonki przed malowaniem musisz moczyć wydmuszki w wybielaczu [ tak piszą dziewczyny ]powodzenia pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko, jak na pierwsze to super.Ja wiercę już od kilku lat i nie wszystko mi wychodzi. Ostatnio przygotowałam artykuł do czasopisma Wena na ten temat. Czasopismo ukażę się 1 marca. Ja też proponuję Ci zanurzyć jajo po wierceniu w płynie A C E. Pozbędziesz się błonki a brzegi zaokrąglą się.Jajo należy obserwować i wyjąć jak najwcześniej , bo płyn osłabia skorupkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za pomoc, moje pierwsze, wiec każda rada na wagę złota, dziękuję

      Usuń
  4. jak dla mnie piękne!!! nigdy takich nie robiłam a kolorek taki metaliczny piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły, podoba mi się ta technika;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Ja bym pewnie nie wiedziała, jak się posługiwać wiertarką :D
    W otoczeniu mchu wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam bladego pojęcia jak to sie robi ale efekt jest wspaniały. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Moje pierwsze nie były tak udane :) No właśnie, przypomniałaś mi, że fajnie byłoby do tego wrócić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Ty to masz do pisanek ogromny talent. Wow! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawie się prezentuja i super jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze ale mam nadzieje że nie ostanie :) bardzo ładnie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super jajka :) czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.