czwartek, 14 stycznia 2016

ziołowe pisanki, do zakupów zaprasza swiatdecoupage.pl :)

Dzień dobry,
witam Was bardzo serdecznie w ten czwartkowy poranek,
u mnie nieśmiało słonko próbuje przedrzeć się przez chmurki, wygląda jakby miała zawitać wiosna, dopiero spojrzenie na chodniki i trawniki sprowadza mnie na ziemię.... mamy nieśmiałą zimę, leży podmarznięty śnieg, wychodząc na dwór potrzebowałam rękawiczek, bo zimno było odczuwalne:)).
Nie wiem dlaczego, ale dziś humor mam jakiś taki nostalgiczno wiosenny, patrzę i marzy mi się słonko, spodenki i spacer po ciepłym dworze, (w moich okolicach mówi się idę na dwór:) w innych regionach Polski podobno idę na pole:)). Ja chodzę na dwór:))) nie mylić z dworem:)))
Uśmiech wymalował mi się na buzi, chociaż nie wiem dlaczego, w ostatnich czasach niewiele mam powodów do beztroskiej radości, więcej do zastanawiania się nad szarą brutalna egzystencją umęczonego człowieka, umęczonego prozą życia codziennego , walką o przetrwanie w dżungli jakże zwariowanego , pędzącego świata.
Jedyną odskocznią od myślenia co dalej jest zajęcie się decoupage.  
W związku z tym zmalowałam sobie takie jajka:)))
Polecam, bo mi się podobają, jaja ziołowe :) radosne i błyszczące
rzeczy potrzebne do produkcji jaj można nabyć w sklepie SwiatDecoupage.pl
 i tak potrzebne nam będą:

 a później już tylko nasza wyobraźnia i efekt końcowy może być taki lub dożo dużo ładniejszy :). Dziękuję za wszystkie  słowa pod poprzednimi postami i pozdrawiam Was bardzo serdecznie. 















31 komentarzy:

  1. świetnie sie te jajeczka prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziołowych pisanek jeszcze nie widziałam, piękne :) Faktycznie widać tęsknotę za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej...myslalam, że to tylko u mnie taka bura markotność.... Trzymaj sie Kochana..ja tez zaszywam się w pracowni...Nosa nie ma co wyścibiać:( A pisanki piekne! I naprawdę czuć wiosnę u Ciebie:) Aż miło...

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, chyba juz wszyscy mają dość tej pogody:)
    a pisanki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nieważne na dworze czy na polu, ale mogłoby już zrobić się cieplej:) Ja do dziś mówię "na dwór", chociaż już 15 lat mieszkam w Bielsku gdzie mówi się "na pole", jakoś się nie przestawiłam:). A pisanki są przepiękne! Takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo radosne i te kolory rzeczywiście wywołują tęsknotę za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś świetny pomysł na ziołowe pisanki,takich jeszcze nie widziałam a wyglądają prześlicznie .Och Edytko zapachniało mi wiosną.
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńka. Piękne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jak zawsze , czy mogę zapytać co trzeba zakupić ,żeby miały tak ładny błyszczący kolor a nie były matowe, jestem początkująca i jeszcze nie w temacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lakieruję lustriną, za kilka dni będzie dostępna tu swiatdecoupage.pl, jak już będzie dam znac, pozdrawiam

      Usuń
    2. dziekuje za pomoc i czekam na informacje

      Usuń
    3. już jest pozdrawiam a poniżej link

      http://swiatdecoupage.pl/Lustrina-250ml-Renesans-werniks-pozlotniczy-p558

      Usuń
  10. Wszystkie bardzo mi się podobają , takie właśnie typowo wiosenne , widać teraz tęsknić za wiosną będę bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne jajka. Oprócz wymienionych rzeczy do ich wykonania posiadasz jeszcze talent i to głównie dzięki niemu Twoje prace są niepowtarzalne i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wiosenne pisanki,pozdrawiam Cie bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Edytko, Twoje jajka są absolutnie wyjątkowe - nigdzie nie widziałam takiej różnorodności, dokładności wykonania i takich niesamowitych wzorów i pomysłów - zazwyczaj jajka są... nudne, z "pospolitymi" wzorami. Twoje są bajkowe! :)

    Dobrze jest mieć pasję, która ubarwnia szarą rzeczywistość... pozwala na chwilę odetchnąć :) życzę Ci kochana duużo uśmiechu!
    A wiosnę też bym już chciała!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne !!! :) Pozdrawiam i Trzymam kciuki za sklepik !!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczne jajeczka ! Już niedługo wielkaoc, ale ja chyba odpuszczę sobie dekoracje świąteczne , jakoś do wielkanocy nigdy mi się nie chciało tworzyć nic wielkanocnego :) A u mnie też się mówi , że idzie się 'na dwór' :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne, już poczułam zapach wielkanocy. Gratuluję pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeden z moich ulubionych motywów:) świetne te jaja...Ja także już bardzo tęsknię za wiosną:))) Jeszcze troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne jajeczka Edytko! Bardzo lubię takie ziołowe motywy. Słoneczko zawsze dodaje energii, nawet zimą. Ja już odliczam do wiosny!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ziolowych motywow nigdy dosć :) pisanki wygladaja cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pisanki Edytko;) U mnie właśnie mówi się "idę na pole";) Zgadzam się z Tobą,że świat jest zwariowany...och dużo by tu pisać...ale życzę Ci wszystkiego co dobre i nie rezygnuj z obranego celu-będzie dobrze;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pisanka wygląda cudnie!!
    3D jeszcze przede mną ale poćwiczę bo efekt jest rewelacyjny.
    Trzymaj sie ciepło i mocno, życie czasami daje w kość.

    OdpowiedzUsuń
  22. " Smaczne i zdrowe"- piękne i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie zachęcasz do wielkanocnych przymiarek. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne pisanki podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.