wtorek, 26 stycznia 2016

pisanki z kwiatami

Witajcie, 
 dziś przychodzę z kwiatowymi pisankami, produkcja ruszyła powoli jeszcze nie pełną parą, ale powoli powoli coś powstaje.
Te wylakierowałam na wysoki połysk,  tak piszę jakbym innych tak nie lakierowała.
Bardzo lubię jak pisanki i bombki błyszczą, podobają mi się prace w matowym lakierze, jednak  sama jeszcze nie "dorosłam" aby takie robić. 
Może kiedyś, przyjdzie i na mnie kolej, a na razie pisanki jak szklane:) na zdjęciach tego nie widać, ale czasem się spotykam z tym, że ludzie biorąc moje pisanki czy bombki do ręki pytają "a to ze szkła....?" 
po czym jak odpowiadam, że nie,  to odkładają :))))
Cóż ....
Miłego dnia Wam życzę i udanego tygodnia.












http://www.swiatdecoupage.pl/serwetka-245SF-p516
http://www.swiatdecoupage.pl/serwetka-242SF-p513 
http://www.swiatdecoupage.pl/Koncowka-czapeczka-nakladka-12-7-mm-N047-p505

37 komentarzy:

  1. Ale wiosenne! Sliczne motywy! Tez lubie kiedy blyszcza,ale nie nawidze ich lakierowac :) Aż mi się zachcialo wykończyć resztę tegorocznych wydmuszek ,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, cudne są!!! I takie wiosenne:)) Ja też uwielbiam pisanki i bombki na wysoki połysk:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żal mi było by odkładać, nie rozumiem ludzi;-) A to nawet lepiej, bo jak upadną, to się nie stłuką przecież:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności!!:) Zrobiło się wiosennie dzięki kwiatkom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne :)) A te co pytaja sie tak dziwnie i odkladaja to sie nie znaja ,nie ma co sie takimi Edytko przejmowac :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne pisanki, piękny motyw, taki wiosenny.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pisanki! Już nie mogę się doczekać mojego zamówienia co też będę mogła robić :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edyto, jesteś mistrzynią dobrego smaku, kompozycji i elegancji o perfekcji wykonania nie muszę pisac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Edyto, jesteś mistrzynią dobrego smaku, kompozycji i elegancji o perfekcji wykonania nie muszę pisac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna porcja perełek.... cudowne cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. jejuuuuuuu...niesamowicie cudowne!!!!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Naprawdę, wyjątkowo mi się podobają, cudne te wzory, pięknie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo Twoje pisanki faktycznie wyglądają jak szklane, i między innymi właśnie dlatego są takie wyjątkowe! Bardzo mi się takie podobają :) i nie rozumiem, czemu ludzie je odkładają - są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się błyszczą. Uwielbiam takie kwieciste;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna w najpiękniejszym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna wiosna na twoich pisankach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka. Takie pisanki w koszyku na pewno budziłyby zachwyt i pewnie też zazdrość. :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są! cudne motywy na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie wyszły!
    mnie sie zaczynają podobać takie na wysoki połysk i pewnie kilka takich powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne pisanki :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne i aż chce się już wiosnę jak się na nie patrzy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te pisanki, jakiego kleju używasz, ze tak pięknie błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://swiatdecoupage.pl/Lustrina-250ml-Renesans-werniks-pozlotniczy-p558

      Usuń
  23. Piękne wzory na pisankach. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak wiosennie się zrobiło - bardzo lubię pisanki z kwiatowymi motywami, a Twoje Edytko jak zawsze wyglądają ślicznie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pisanki. Bardzo ładnie błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne wzory i bardzo staranne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. wyszło kwieciście :) wrecz majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne, nie mogę sie napatrzeć. Są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne pisanki, aż zazdroszczę Ci talentu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne!! Ja też lubię jak błyszczą:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.