sobota, 9 stycznia 2016

piękne serce i piękny prezent od Ewy z bloga Biżuteryja

Witajcie, cóż mam pisać,żadne słowa nie oddadzą tego co czuję, zostałam zaskoczona przez pewną  piękną kobietę o pięknym i dobrym sercu,  przysłała mi takie oto cuda, 
mowa o Ewie z bloga Biżuteryja.
Ewo bardzo bardzo Ci dziękuję, same zobaczcie, po prostu oniemiałam jak to zobaczyła, same cudeńka i kartka z bardzo miłymi pokrzepiającymi słowami, wianek, który już wisi , wiec go nie zdejmowałam do zdjęcia, a medalion z dmuchawcem już ze mną chodzi, idealnie pasuje do moich czarnych bluzek, dziękuję Ewo.

 


















14 komentarzy:

  1. Cudeńka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam :) takie niespodziewajki są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękne prezenty ! Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne, ale medaliony są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny gest , śliczne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow :) przepiękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent od Ewy fantastyczny. Super! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prezenty Edytko dostalas :))) Slonecznej niedzieli Ci Zycze i Usmiechu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent :) Zazdroszczę ;) ale pozytywnie, czekam na zdjęcia co z tego wszystkiego Zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.