środa, 16 grudnia 2015

pieknoty i śliczności same cudowności od Szufaldy z marzeniami i Polymeranny

Witajcie dziś przychodzę do Was z cudnościami jakie otrzymałam od dziewczyn., ale po kolei, na wstępie napiszę,  że możecie mi bardzo ale to bardzo zazdrościć.
Cudności  od Natalii z bloga szuflada  z marzeniami , przysłała mi ogrom serwetek, zapas na cały rok tworzenia prac z decu, cudną kartkę z życzeniami świątecznymi i wspaniale zrobioną zakładkę, oraz przydasie decu, cudną bombeczkę i czystą bombeczkę, Natalio bardzo bardzo Ci dziękuję, a poprosiłam tylko o obrazek z prześlicznymi dziewczynkami, które Natalia miała na bombce, a ona ulitowała się nad żebrzącą i wysłała mi ogrom wszystkiego, naprawdę jest mi przeogromnie miło . Dziękuję, dziękuję, dziękuję.







Cudne ozdoby świąteczne od Polimer Anny i tu dziewczyny jestem pod ogromnym wrażeniem kunsztu lepienia klejenia łączenia masy i wszystkich innych odczuć na łał i ach jeżeli chodzi o masy plastyczne.
 Ania jest niesamowitą osobą , kto jeszcze u niej nie był powinien zajrzeć, tworzy cuda 
znajdziecie ją tu 
http://polymeranna.deviantart.com/
http://modelinamojehobby.blogspot.com
 https://pl.pinterest.com
 Aneczka bardzo bardzo Ci dziękuję, ozdoby są cudne.






16 komentarzy:

  1. Cieszę się ogromnie, że jesteś zadowolona:) Za to paczuszka od Ciebie wprawiła mnie w osłupienie i zachwyt:) To dopiero są cudeńka:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci się poszczęściło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zazdroszczę bo prezenciki są super! :) Fajnie, że zostałaś tak na "bogato" obdarowana, szykują się pewnie piękne prace :). Pozdrawiam ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach aż Ci zazdroszczę Edytko, ale w pozytywnym sensie :) Piękne prezenty dostałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, super, super, wyobrażam sobie jak musialaś sie cieszyc!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zazdrościmy :) ale tez czekamy na wykorzystanie tych serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności :) Pozytywnie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tego wielkiego dobra:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty wszystko pięknie wykorzystasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :) Podoba mi się!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.