poniedziałek, 7 grudnia 2015

Kiermasz w Outlet Center Lublin oraz warszaty bombkowo zakładkowo szyszkowe dla dzieci:)

Witajcie, dziś małe sprawozdanie z kiermaszu w Outlet Center Lublin , w którym brałam udział.
Miałam swoje stoisko na kiermaszu do spółki z bardzo ale to bardzo utalentowanymi koleżankami, stałyśmy pomiędzy  innymi zdolnymi kobietami.
Na kiermaszu miałam przyjemność poprowadzić warsztaty z dzieciaczkami, przyszło wiele maluszków a także starszych dzieciaczków no i całkiem dużych dzieci, relacja zdjęciowa poniżej a na zakończenie zrobiłam sobie zdjęcie z dwoma elfami :) 








































19 komentarzy:

  1. WOOOOW Aaaaaleee Suuuper !!! :)))) Same Cudne prace i te warsztaty ,ojj sama bym sie do Was przylaczyla :)))) I tak mialas na prawde szczescie spotkac Elfow Suuper :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Baardzo Zdolna Kobietko !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna impreza i już po zdjęciach widać bardzo sympatyczną atmosferę, wszyscy zadowoleni, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanego kiermaszu.warsztatów i pięknej,radosnej atmosfery;) Zdjęcie z Elfami-bomba;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać to był wspaniały kiermasz, dziewczynka w czerwonym stroju boska! świetna promocja tych, którzy potrafią cudeńka wyczarować, a do nich należysz:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, bardzo miły, świateczny kiermasz. Gratuluję, Twoje prace jak zwykle piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle piękności, świetna fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super relacja a ja uwielbiam takie kiermasze tyle ze u mnie nic takiego się nie dzieje - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym chętnie wzięła udział w takich warsztatach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna relacja , widać , że atmosfera była wyjątkowa :))
    Takie imprezy to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zazdroszczę! Ja miałam jechać na taki kiermasz u mnie w sobotę, ale niestety nie pojechałam, nad czym bardzo ubolewam... I to nie jako wystawca, a obserwator - klient :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie byłam w tym czasie w Lublinie. Na zdjęciach widać, że działo się, działo. I mnóstwo wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się rozżaliłam, miałam jechać do Lublina ale nie wyszło i taki kiermasz mi koło nosa uciekł :(
    A widać że było super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiermaszowe mikołajkowe szaleństwo, gratulacje!
    Elfy całkiem niczego sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale tam musiało być dużo cudownych rzeczy- bombka akrylowa ze skrzatem jest cudna!!
    Edyto to kolorowe stojące (zdjecie przed warsztatami)to świece?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to super pachnące świeczki od Madzi, gdybyś chciała namiar to na fb wpisz koralik i świeczka https://web.facebook.com/koralikiswieczka/?fref=ts

      Usuń
  15. Świetna zabawa taki kiermasz:D wszyscy radośni i weseli :) prace cudowne, a uśmiechy dzieci bezcenne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.