piątek, 11 grudnia 2015

bombki akrylowe

Witajcie, 
takie bombki podpatrzyłam i też sobie zrobiłam, bardzo mi się spodobał pomysł na nie więc mam i ja :) 
Miłego dnia Wam życzę i udanego weekendu, ja powoli wracam do rzeczywistości, porwałam sie na własną działalności gdyby ktoś był zainteresowany zakupami produktów do decoupage to zapraszam tu 
polecam sople akrylowe 16cm :))) teraz w dobie złoceń są na topie:) na razie przymierzam się do wykonania chociaż jednego sopelka , może mi się uda.








29 komentarzy:

  1. Gratuluję:) Ja jestem na swoim od marca. Działalność podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki! Tak mi się podobają, że chyba zrobię sobie coś podobnego ;). Powodzenie w prowadzeniu działalności!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy konik się buja w bombce czy jest na sztywno?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombki! :)
    PS: Gratulacje i powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się prezentują. Życzę powodzenia z własną działalnością;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna piękniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, śliczne bombki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wygląda, podoba mi się taki pomysł!
    Trzymam kciuki za Twój sklepik, chętnie zajrzę.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam mocno kciuki i powodzenia życzę,
    a te bombki są rewelacyjne- pewnie juz nie zdążę, ale taki medalion z frywolitką to moze mi sie jeszcze uda wysupłać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia :)
    Bombki wyszły pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna bombeczka :) tez ostatnio mam swirka na punkcie nombej krylowych :) jedne mam ze zdjeciami synka, drugie jeszcze niw publikowane z wlasnorecznymi lepionymi figurkami, zapraszam i pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne! Kopalnia pomysłów, totalne szaleństwo. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Edytko odwagi i z całego serca życzę Ci powodzenia w nowym przedsięwzięciu. :) Adres zapisałam na pasku i z przyjemnością odwiedzę Twój onlineowy sklep. A konik w przezroczystej kuli jest powalający. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudna... Koniki na biegunach ostatnio siedzą mi w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej darzę sentymentem koniki na biegunach, piękne te bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuudne bombki :))) Ta z konikiem to moja mala by pokochala na bank Piekne obie :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ta z konikiem cudeńko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta z konikiem i koronkowymi śnieźynkami cudne!
    Gratuluje biznesu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku;)Życzę powodzenia w prowadzeniu działalności-sklepik bomba,na pewno wpadnę na zakupy;) Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne. Szczególnie z konikiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie też konik naj!
    Życzę powodzenia w biznesie! Przed chwilą odwiedziłam Twój sklepik i zaraz zrobię przelew. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze powtarzam, że piękno tkwi w prostocie. Cudowne są!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.