czwartek, 19 listopada 2015

Świąteczna szkatułka z misiem

Witajcie, dziś kolejne pudełeczko w wydaniu świątecznym, 
gałązki , konik miś czego chcieć więcej.....
                                 Chciałam Wam bardzo podziękować za moc pozytywnych komentarzy, za słowa wsparcia i otuchy, za trzymanie kciuków, 
cieszę się za dostaję wsparcie, bardziej "oficjalne" i to bardziej prywatne, 
dziękuję, 
dziękuję że jesteście , 
dziękuję że do mnie zaglądacie.....
Usłyszałam wczoraj, że powinnam odpuścić nie przejmować się pewnymi rzeczami, na razie tak nie potrafię, ale może z czasem mi się uda, może przestanę się zastanawiać i nadstawiać drugiego policzka, przestanę się przejmować czy nie uraziłam nikogo, ale zanim do tego dojdę trzeba jakoś żyć, lepiej czy gorzej ale trzeba.
 Na szczęście słonko przebłyskuje, więc jest nadzieja, że w życiu też pojawią się promyczki czego i sobie i Wam życzę.
 







27 komentarzy:

  1. Pudełeczko absolutnie fantastyczne, bardzo mi się podoba motyw i wykończenie. A z odpuszczeniem łatwiej mówić niż zrobić- wiem z doświadczenia;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna szkatułka
    Głowa do góry , 3mam kciuki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent na świąteczne dary!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, jak zawsze :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny misiek :) ten sznureczek pięknie się komponuje z całością, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna szkatułka! Bardzo świąteczna i z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziutka szkatułka, widać że zbliżają się święta
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziutka szkatułka, widać że zbliżają się święta
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pikne pudełeczko stworzyłaś, doprawdy śliczne. Ja jestem bardzo wrażliwa, a nawet przewrażliwiona , więc rozumiem, że nie potrafisz się przestać przejmować. Ja ciągle się czyś zamartwiam. Oszaleć czasem można, mój sposób na to to zaszyć się w swojej skorupce na jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszło :) Idealne na świąteczny prezent. Raz na jakiś czas trzeba odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna szkatułeczka;) Motywy z misiami są po prostu boskie;) Ja sobie zawsze mówię,że jeszcze się taki nie urodził,co by wszystkim dogodził;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna szkatułka. Bardzo podoba mi się zastosowanie tego sznureczka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczko, śliczny motyw! JA też miałam kilka chwil zwątpienia np jeśli chodzi o blog - no bo po co, na co mi to, i co z tego mam, to bez sensu, itd - takie miałam myśli - ale się nie poddałam i nadal 'walczę' :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczne pudełeczko, jak z bajki albo innej epoki :) Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Edytko, kiedy Ty z tym wszystkim nadążasz? Z Twoich rąk wychodzą prawdziwe cuda, ale na to trzeba mieć ogrom czasu! Podziwiam talent, organizację, jesteś NIESAMOWITA!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna szkatułka! Jest pięknie wykonana, bardzo mi się podoba wykończenie brzegów.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznosci :))) Takie zaczarowane to pudeleczko jest :))) A co do przejmowania sie ,no tak potrzeba czasu ,ale i zobaczysz wkoncu wszystko sie ulozy !!! Slonka i dobrego nastroju Zycze :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się podoba!!!!!!!!!!!!!!!!! jak zwykle! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wzór, bardzo mi się podoba ten dekupaż w środku i sznureczki na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ah! jak zawsze idealnie podobierane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten sznurek dopełnił zasłużonego efektu. Brawa!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.