poniedziałek, 9 listopada 2015

okrągłe pudełko z balonami

Dzień dobry Wszystkim, 
dziś przychodzę z pudełeczkiem wykonanym z decu 3 d, to już ostatnia praca którą mam sfotografowaną, 
Pozostałe leżą i czekają na obfotografowanie:((( nie ma komu i nie ma jak i nie ma tła i nie ma światła :((( i kompatybilność z urządzeniem jakim jest aparat jest kiepska, same przeciwności , ale będę musiała dać sobie radę, a tymczasem zostawiam Was z pudełeczkiem z wypukłymi balonami, miłego dnia i uśmiechu.








24 komentarze:

  1. Podziwiam tempo pracy. Zdradź tajemnicę jak Ty to robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są te pudełeczka z balonami! zresztą to poprzednie, słodkie również :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko! A fotografie są w porządku. Dobrze oddają jakość i piękno wykonania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super;) Pamiętam jak moja córeczka lubiła rysować właśnie takie balony-nic tylko balony i balony;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieczko pięknie Ci wyszło. Ta taśma idealnie pasuje do balonów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes tytanem pracy ,ciągle coś nowego u Ciebie widuję .
    Pozdrawiam Edytko i miego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, balonowe:) U mnie także kiepsko z aparatem i światłem, oj, ciężko zrobić ładne zdjęcia:(

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne pudełko! a zdjęcia - wiem też przeżywam ten koszmar! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja droga szacun z ilość wykonywanych robótek:) nie wiem jak ty to robisz:)
    A to oczywiście piękne, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełko! Bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pudełko :) bardzo uroczy ten motyw z balonami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie stos przeznaczony do lakierowania rośnie ;) Ale plecy bolą coraz bardziej, także niedługo masosolna przerwa... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuu, takie trochę retro wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe pudełeczka, efekt 3d tu jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie wypuklosci to ja Uwielbiam !!! :) Trzymam kciuki za aparat ,zdjecia ,swiatlo i co tylko tam jeszcze potrzebujesz ,aby wkoncu bylo !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda niesamowicie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, takie dla podróznika...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Edytko, piękne kolejne pudełeczko! Te szczeglnie mi się podoba bo ma motyw z balonami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy motyw, patrząc na pogodę za oknem takie balony wprowadzają w cieplutki nastrój. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne , zwłaszcza motyw , ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.