czwartek, 26 listopada 2015

niebieskie bombki







14 komentarzy:

  1. Śliczne:) I takie wesołe:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Wyszły bardzo "trójwymiarowo" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, jak popatrzę na sklepowe, aż płakać się chce - co za szajs:( A tu takie cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne;) Najbardziej podobają mi się te domeczki;)Super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, piękne Bombeczki zrobiłaś! Śliczny motyw , aż się już chce dekorować choinkę:) Dziękuje Ci za komentarz Kochana, bardzo miło mi się zrobiło go czytając :*. Nie martw się i ja mam tzw' buraki' tatuaże hihih. Właśnie w następnym tygodniu idę ratować moją Łydkę, czeka mnie parę godzin bo mam tam kiepskie tatuaże :( A potem muszę zrobić swoją lewą dłoń bo wygląda tragicznie :) I jak to zrobię to w końcu będe całkowicie zadowolona ze swoich tatuaży :) Całuje Ciebie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze bombeczki, wyglądają bardzo efektownie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :) chyba też muszę zacząć myśleć nad jakimiś bombeczkami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Będą ładnie prezentować się na choince...
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardz fajnie i ciekawie wygląda ten motyw, tak jakos 3d :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sroga zima na tych bombkach. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.