piątek, 27 listopada 2015

2 bombki z domkami











23 komentarze:

  1. Bardzo fajne motywy.Ja mam do skończenia trzy bombki ,ale jakoś nie mogę się za nie zabrać.Pozdrawiam i życzę Ci udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Podobają mi się oba. Fajne wzory papieru. To serwetki?

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne ! szczególnie ta jasna mi sie podoba - ah marza mi sie tekie białe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne;) Jedna piękniejsza od drugiej;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz talent :))))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pieknie!Jak ręcznie malowane !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ wspaniałe, chyba idą jak świeże bułeczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności :) najpierw bardziej mi się podobała ta biała, ale jak zobaczyłam dalsze zdjęcia, to chyba zmieniłam zdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za bombki sie nawet nie biorę teraz ale Twoje są piekne i już bardzo świątecznie sie zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwe kolejne Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie pejzaże na bombkach najbardziej mi się podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Właściwie to zabrakło mi słów. Bombki są po prostu piękne! Niezwykłe :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bombki . Jak zawsze perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.