piątek, 16 października 2015

zakładki do książki



















23 komentarze:

  1. Piękne :) te z doliną muminków są magiczne .... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Musisz dużo czytać:) Zakładki urocze. Te motywy są po prostu cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoho, ciekawe, ile już w sumie masz zakładek :D
    szkoda, że nie obróciłaś zdjęć - trzeba głowę przekrzywiać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne, szczególnie te muminkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięklności- moja Tildowa po prostu uwielbiam! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie piękne ale godne podziwu sa również Twoje zdjęcia :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. poszalałas Kochana, wszystkie zakładki cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładeczki zawsze mnie cieszą - widziałam tam Włóczykija i kilka innych piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez Ty masz wene do tego decu. Wciąz coś robisz i to w zawrotnym tępie. Zakładeczki bardzo klimatyczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko zakładki rewelacyjne!!
    skont Ty bierzesz te serwetki/papiery?
    ostatnio szukałam coś na zakładkę i nic nie znalazłam
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne :)
    Jestem zachwycona i do tego takie zgrzebne , lniane tło .....
    Muszę dodać , że bardzo podoba mi się pomysł z ozdobną zawieszką :)
    Niczym biżu dla książki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakładki, wspaniałe wykonanie i super motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, bardzo oryginalne :) Wszystkie są świetne, gdybym miała wybrać nie wiedziałabym którą :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.