poniedziałek, 19 października 2015

skrzyneczka 3 sowy







18 komentarzy:

  1. Ach te sowy, nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku postów jestem u Ciebie i widzę, że masz swój styl:) Podoba mi się bardzo to, co prezentujesz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają jakby chciały uciec z pudełka, fajny efekt
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jakby chciały uciec z pudełka, fajny efekt
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, skrzyneczka jest przecudna! Uwielbiam motywy w Sowy bo kiedyś miałam taką ksywkę hihih :) P.s. na profilowym zdjęciu widzę u CIebie tatuaże?? <3 <3 :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! Bardzo klimatyczna :) a jednocześnie skromna - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To oczywiste, że Sowy są rewelacyjne, a jakże?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne;) Ach...te oczyska-rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna jest!!! ;-) taka klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.