poniedziałek, 5 października 2015

pierniki na choinkę ogrom zdjęć i nieudane zakupy Sztuce Zdobienia a raczej brak przesyłki

Witajcie, dziś przychodzę z pierniczkami na choinkę, sezon "bombkowy " uważam za otwarty:D dziś w radiu usłyszałam, że w jakimś sklepie juz pojawiły się ozdoby na Boże Narodzenie, nie usłyszałam tylko w którym, bo już musiałam wychodzić:) 
także idąc tym tokiem rozumowania pokazuję moje pierniczki z masy solnej:) na choinkę.
Komplecików jest 4.
Chciałam się także pożalić , ponad 2 tygodnie   temu zrobiłam zakupy w Sztuce zdobienia , znalazłam śliczne serwetki i tanią presyłkę 5 zł i właśnie ta tania przesyłka mnie zgubiła, ale do rzeczy wybrałam17 serwetek i bardzo się ucieszyłam przesyłka za 5 zł to nie był duży koszt przy tak małej ilości serwetek, także połasiłam się, przeczytałam że jest to przesyłka ekonomiczna i wydawało mi się że skoro 5 zł to polecona, bo zwykły  znaczek jest dużo tańszy, po 2 dniach ortrzymałam emaila ze kilku serwetek brak, wiec wybrałam zamiennie inne wzory, po czym czekałam już tylko na przesyłkę i się nie doczekałam, skrzynka świeci pustką chociaż sprawdzam ją codziennie, okazało się że moja przesyła była nie rejestrowana pomimo kosztu za znaczek polecony a do tej pory się nie zdarzyło aby jakiś list czy polecony czy zwykły nie dotarł, cięższe paczki wysyłałam bez potwierdzenia , ale docierały do adresata, jestem bardzo zawiedziona i jest mi przykro, że nie szanuje się klienta, wysłałam 2 emaile w odstępach czasu z zapytaniem o wysyłkę, ale pozostały bez echa, szkoda , więcej zakupów u nich nie zrobię , nie były to duże pieniadze ale niesmak pozostał, zakupy moje były testowym zakupem, zawsze jak coś zamawiam pierwszy raz robię małe zamówienie , aby sprawdzić jak się współprcuje ze sklepem, ale tu na pewno więcej nie wrócę, pożaliłam się i tym akcentem kończę post a dla Was miłego dnia i dużo uśmiechów na nowy tydzień:)
z








































20 komentarzy:

  1. Edytko, cudne te ozdoby na choinkę!
    Co do przesyłki zaginionej na poczcie to już nic mnie nie dziwi, ale dziwi mnie, że sklep się nie odezwał! Kiepsko....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwi mnie, że przesyłka zaginęła. Dziwi mnie, że sklep wysyła zamówienie przesyłką, która nie jest zarejestrowana. To brak kompetencji.
    Co do ozdób choinkowych to ... nie gniewaj się, ale ja jestem tradycjonalistką i nie chcę czuć klimatu Bożego Narodzenia już teraz. Do grudnia zwyczajnie by się wypalił.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne są te ozdoby, będziesz miała najładniejsza choinkę! ładniejsza niż w Almi Decor :) z tą przesyłka to przykra historia, tez mi sie to zdarzyło :(

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się już ozdób świątecznych, ale jestem zachwycona! Są śliczne :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ozdoby, też planuję coś podziałać z masy solnej w tej tematyce. Może jeszcze przesyłka przyjdzie. Ja kiedyś otrzymałam zamówienie po 3 miesiącach. Zamawiałam koronki do sukni ślubnej ale już nie było czasu ich wykorzystać. Za to wykorzystałam je później do kartek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te choinkowe ozdoby ;). Co do wysyłek i zamawiania w internecie... ostatnio mnie też to dopadło. Tydzień czekam na paczkę z bombkami do dekoracji, która miała zostać wysłana kurierem. Zero odpowiedzi na maile. Zero szacunku dla klienta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierniki jak prawdziwe! A co do zakupów w necie... Mnie na szczęście takie przykre historie z wysyłką ominęły ale czasami zdarzało się, że zamawiana rzecz dość mocno różniła się od tej pokazywanej na zdjęciu :-(
    Mimo wszystko życzę udanego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierniczki super :D U mnie też powoli rozkręca się świąteczny szał twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale długaśny post! Nie dziwię się Twojemu rozgoryczeniu - niestety jak widać są jeszcze takie sklepy, którzy mają klientów gdzieś... (w sumie ciekawe - prowadzić sklep i mieć gdzieś własnych klientów, na których przecież powinno im zależeć najbardziej)
    No cóż - w każdym razie dobrze, że napisałaś - dzięki temu my unikniemy podobnych sytuacji i też tam zakupów nie będziemy robić ;)

    a ozdoby śliczne - najbardziej podobają mi się renifery ;) w ogóle te odciski stempelków (?) wyglądają super!

    A co do świąt - pamiętam, że w zeszłym roku świąteczne słodycze pojawiły się w Lidlu koło 30 września :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi, że tak wyszło z tą przesyłką. Że też trafiają się nieuczciwe i naciągające firmy! Pierniczki cudnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ozdoby B.N. nie widziałam ale za to widziałam cały rekał czekoladowych mikołajów w Tesco. Chyba troszkę ich poniosło..
    A twoje ozdoby wyglądają bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te pierniki, ja jeszcze nie myślę o świętach (ale co roku nie wyrabiam, więc może faktycznie pora już zacząć). Przykra sprawa z tym zakupem, może się jeszcze wyjaśni...
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te Twoje solanki:)))też miałam nieraz problem z pocztą:))

    OdpowiedzUsuń
  14. co do sklepu - przykre :( i dobrze że się wyżaliłaś bo to ostrzeżenie dla innych/dla nas.

    pierniczki natomiast sa prześliczny ^_^ powiało świętami :) choc mogłabys sie dac jeszcze nacieszyć jesienią :P

    OdpowiedzUsuń
  15. W sztuce zdobienia robiłam zakupy osobiście, bo mam niedaleko - asortyment olbrzymi a serwetki tanie. Ale chaos organizacyjny tam mają straszny, więc Twoja sytuacja mnie nie dziwi, szkoda że tak wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykre, że tak się zawiodłaś. Ale za to zrobiłaś przepiękne ozdoby choinkowe :) Naprawdę wyglądają cudnie!
    Ja zawiodłam się póki co na UPC... Od dwóch tygodni próbuję założyć sobie internet i podłączyć telewizję. Aktualnie jestem bez jednego i drugiego... Firma dwukrotnie wysyłała do mnie Pana od instalacji i dwukrotnie odchodził z niczym (i z niczym nas zostawiał), bo okazywało się, że są problemy z kablami. Za to pracownicy infolinii za każdym razem zapewniają, że problemów nie będzie... Przykre, taka duża firma :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, co za nowe wzory, jakie cuda!!!
    Co do poczty - nie będę nic pisać, wszyscy wiedzą, jak jest:(

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze wybieram przesyłki polecone, bo kilka juz do mnie nie doszło, szkoda tylko że sklep ma takie podejście do klienta
    zawieszki śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ze zakupy się nie udały , ja raz wysyłalam poleconym i się okazało przy odbiorze ze przesyłka nie opłacona ale na szczęscie zawsze chowam potwierdzenie nadania póki adresat nie powiadomi ze dotarła
    Ozdoby choinkowe śliczne , ja sama zrobiłam kilka kartek świątecznych jeszcze w czerwcu tylko nie pokazałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.