niedziela, 4 października 2015

kuferek z misiem i wygrane candy u Gotyckiej

Witajcie, 
dziś przychodzę z kuferkiem z misiami, kuferek ozdobiony trybikami i dodatkowymi elementai z podobizną misi, fajnie mi się go robiło.
ostrzegam olbrzymia ilość zdjęć, poza tym chciałam się pochwalić wygraną w candy u Gotyckiej.
Zapraszam Was na jej bloga, naprawdę cudeńka można obejrzeć, ja otrzymałam prześliczną zieloną skrzynkę, której wszystkie możecie mi zazdraszczac.
Miłej niedzieli i zapraszam do ogladania














otrzymana skrzynka http://gothycka.blogspot.com 
piękna aż trudno było zrobić zdjęcia
dziękuję





17 komentarzy:

  1. Edyta te misie sa po prostu takie, że tylko brać i przytulać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edyta te misie sa po prostu takie, że tylko brać i przytulać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój kuferek z misiem jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki :) te misiaki, a nagroda pierwsza klasa gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej:) Kuferek misiowy śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna skrzynka! Ta wygrana też- gratulacje!!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Misie prześliczne, wygrana tez śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba robiłaś już kiedyś podobną skrzyneczkę? Coś mi się te misie kojarzą :)
    a ta skrzyneczka którą dostałaś - ależ się świeci :o i ma piękny odcień zieleni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, masz rację robiłam misie w brązach:)

      Usuń
  9. jakie cuda - przepiękne - misio wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama słodycz te skrzyneczki; i ta misiowa i ta zielona.
    Pozdrowienia ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej;)Skrzyneczka z misiem piękna i wygrana również;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna skrzynka :-)
    ...
    http://serwetki-quillinq.blogspot.com
    https://www.facebook.com/szydelkowanie.i.quilling
    www.facebook.com/groups/437033246435838/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :) Ale jestem wierna Twoim tworom - skrzyneczka z misiami jest przepiękna! Ach, te błękity cudnie by się wpasowały w moją nową sypialnię. I te misie w sumie też, bo planuję do sypialni dodać taki motyw ;)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.