środa, 21 października 2015

bombki

Witajcie, 
ostatnio cały czas gdzieś gonię, 
nie mam czasu na nic,
wrzucam posty zdjęciowe bo nie wiem co mam napisać,  nie wiem czy to kolejne przesilenie czy .....
ale szkoda narzekać, 
za oknem ciapie deszcz i jest ciemno i szaro więc wypada zacząć się uśmiechać i nie myśleć o niefajnych rzeczach, niefajnych ludziach.... 
trzeba zacząć myśleć pozytywnie, muszę się jakoś przestawić i przestać się zastanawiać nad wszystkim, przestać rozpamiętywać co by było gdyby.....
może jutro będzie lepiej, .... może uda mi się wygrać w totka i będę mogła zając się tylko tym co lubię .... wiem , że najpierw trzeba zacząć grac:))) .... ale.... dużo jest tych ale, dużo jest tych może, 
jednak  na pewno udało mi się stworzyć taki komplecik bombek
:)
bombki zgłaszam do linkowego party u Diany , pewnie większość z Was o nim słyszała  i większość bierze w nim udział
a to już moje bombeczki:) miłego dnia Wam życzę i dużo uśmiechów...






http://divianaart.blogspot.com/2015/10/15-linkowe-party.html

26 komentarzy:

  1. Pięknie by wygladala choineczka cala w takich bombeczkach :)
    Mnie chyba tez dopadlo jakies przesilenie... Pierwsze co mi sie skojarzylo jak napisalas, ze za oknem ciapie deszcz, jest szaro i ponuro to właśnie to, ze to idealna okazja żeby ponarzekać :p i troche posmutac... Ah, lato, wróć... Brakuje mi pozytywnej energii :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocze bombeczki. :) Skąd pochodzi motyw dzieci? Chyba nie serwetka, jeszcze nie widziałam takich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje bombki zawsze są takie pozytywne i optymistyczne, że już od samego patrzenie robi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz bombeczki sa bardzo radosne. Swietna praca a Ty sie nie daj tej jesiennej szarudze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są prześliczne. A nie ma się co smucić mnie ta jesienna pogoda pasuje bo mam więcej czasu na tworzenie właśnie. Tez już zaczęłam bombki choć jeszcze ich nie pokaże bo nam pare innych zaległych prac;) głowa do góry Edytko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki są prześliczne!Chętnie udekorowałabym sobie nimi moją CHoinkę bo są mega urocze, na prawdę jakieś wielkie ciepło z nich bije. Kochana nie martw się, depresja tzw strzyga chyba każdego dopada. Często tak się dzieje właśnie na jesień kiedy już słońca brak. WYobraź sobie ,że ja tak mam praktycznie przez 9 miesięcy hahah. Początki były okropne, ale z czasem jakoś się przyzwyczaiłam i do tych napadających depresjii i niemiłych przemyśleń. Mogę Cie jedynie zapewnić , że to minie, Ważne ,żebyś znalazła jakiś sposób na doładowanie baterii, a wtedy już pójdzie wszystko lepiej. Trzymaj sie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombastyczne i radosne :))) pozdrawiam cieplutko.
    A nastrój napewno przez pogodę, bo też tak mam i tak sobie to tłumaczę

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bombki. A jednak się rozpisałaś, mi trudno napisać aż tyle, nawet jak się staram;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne i ta tasiemka ozodbna wokół superowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne bombki :D bardzo pozytywne i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombeczki cudne:) ... a smuteczki przychodzą i odchodzą ... na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne bombeczki! Trzymaj się i nie dawaj się jesiennej depresji! Jak najczęściej rób to, co lubisz, a my będziemy podziwiać rezultaty tak jak tu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękne motywy na bombkach, mało spotykane, świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takimi bombkami wprowadzasz radosny nastrój świąteczny:))

    OdpowiedzUsuń
  16. moje postanowienie jeszcze na ten rok---> wykonać swoje bombeczki na choinkę :) bo co roku mam jej w planach i nie robię :( Twoje cudne :) i jeszcze ten serduszkowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombeczki przeurocze... pięknie Ci wyszły :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. noi co ja mam nowego napisać ;p skoro jak zwykle śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Są prześliczne, wiem!!!
    Kochana, taka chandra dopada każdego, nie warto myśleć o przeszłości, było i nie wróci! A święta tuż, tuż, więc do dzieła!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.