piątek, 9 października 2015

bombki pierwsze w tym roku :)

Wiem wiem........, jeszcze nie czas ,ale później nie będzie czasu.
Będzie go za mało, żeby się ze wszystkim uporać, 
trzeba jakoś ten uciekający czas rozplanować, zaplanować wykorzystać, aby wszystko albo chociaż część zaplanowanych czynności się udała:) 
wobec tego przedastawiam pierwszy zestaw bombek,  na zdjęciach prawa i lewa strona:) i jedna bombka bez pary - ostatnie zdjęcie:).
Miłego dnia i udanego weekendu bo dziś piątek piąteczek piątunio:)










30 komentarzy:

  1. Pierwsze słowo jakie przyszło mi do głowy to "prześliczne", ale jjka już to napisała!:) Cudne są!!! Te ptaszki też mi sie bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:) Oj chyba też muszę już o świętach pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękniuchne! będą pięknie wyglądać na choince! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są i ogromnie mi się podobają te motywy :)
    Ja oczywiście jak co roku nie zdążę ze wszystkim na święta, ale teraz jeszcze nie czuję "klimatu" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) Ojej, już czas na bombki? To trzeba się wziąć do pracy... Ja nie wiem, skąd Ty bierzesz czas i siłę na to wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, prawdziwe "bombardowanie" ozdobami świątecznymi się zaczyna :D zazdroszczę Wam - ja sama pewnie będę takie ozdoby robić na ostatnią minutę...
    Serduszka są cudne, ozdobiłaś je półperełkami czy mi się wydaje? Piękny efekt dały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne bombeczki!!!!!!!Klimatyczne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie, no masakra,obłęd, po prostu cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie się zastanawiałam czy nie zacząć już przygotowywać świątecznych ozdób.Twoje są jak zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! I wcale nie za wcześnie, u mnie praca bn właśnie się zaczęła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne i takie już bardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne, przecudne i klimatyczne. Mówisz, że czas zacząć myśleć o świetach? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. bombeczki są prześliczne!!
    sama sie przymierzam, ale ciągle mi brak czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze te serduszka. U nas też rozpoczęły się prace nad bombkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczności,pięknie będzie choinka wyglądać z takimi bombkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładniutkie :) a ta pod koniec z ptaszkami naj! :)
    co do piatku dlamnie to znaczy tylko tyle co co weekendowa praca :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne,piękne motywy,uwielbiam takie romantyczne,delikatne wytwory 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, może też spróbuję w tym roku zrobić chociaż kilka takich bombek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też już myślę o bombkach. Twoje są piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.