poniedziałek, 26 października 2015

bombki i rewelacyjne zakupy w sklepie Family Art.

Witajcie, 
 dziś przychodzę z kolejnymi bombkami, ale zanim bombki, 
wiecie, że żadko piszę o tym co się dzieje, ale tym razem muszę, 
po ostatnich mało udanych zakupach w sieci zrobiłam kolejne i powiem Wam że jestem zachłyśnięta. Pozytywnie zachłyśnięta


zrobiłam zakupy , znalazłam cudowne serwetki, wzory jakich od dawna szukałam,
Pani przez telefon przemiła, 
walczyłam z kupieniem 1 serwetki, której nie mogłam nabyć przez net, 
Pani dołączyła ją do stanu magazynowego , żeby zdesperowana kupująca (ja) mogła sobie zrobic zakupy, 
przesyłka wyszła tego samego dnia , co zakup, doszła na drugi dzień, jestem zachłyśnietą, jeżeli szukacie fajnych wzorów , niedrogich makiet do bombek 3d to z czystym sumieniem zapraszam.
Postanowiłam ten post napisać ku chwale takich sprzedającch jak ta Pani, prowadząca ten sklepik, dzięki niej wróciła mi wiara w ludzi i w ich życzliwość, jedna serwetka to może dla nej niewiele a dla mnie cały mój misterny plan na bombki został odbudowany, 
innym wydawałoby się jedna głupia serwetka a jednak nie taka jedna i nie taka głupia, jeszcze raz bardzo dziękuję.
To nie był artykuł sponsorowany, został napisany z własnej nieprzymuszonej woli bo warto promować miłych rzetelnych sprzedających. 
A teraz kolejne bombeczki, miłego poniedziału, miłego tygodnia i samych udanych dni.











21 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, że istnieją porządni sprzedawcy :) Piękne bombki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko piękne bombeczki ,zawsze tak ślicznie dobierasz te sewetki .
    Na przykładzie tej pani widać ,że trafiają się dobrzy ludzie ,w co nigdy nie wątpię,tylko czemu ich coraz mniej na tym świecie.
    Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki przecudnej urody :) Akurat nie znałam tego sklepu, dzięki za namiary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombeczki:) Jejku to już czas pomyśleć o świętach...
    Dobrze, ze są jeszcze ludzie uczciwie i zyczliwie prowadzący swoje sklepy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombki :) pełne pozytywnej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bombki;) Wspaniałe wzory;) Sklepik odwiedziłam i nie żałuję;) Warto polecać dobre sklepy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne prześliczne bombeczki:)
    do sklepiku zaglądnę ale jak znam życie to tych które bym chciała nie będzie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie że napisałas o tym sklepie bo dzięki takim informacjom można trafic na cos nowego oraz wiedzieć że sklep jest sprawdzony :)


    a bombeczki jak zwykle..nooo bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wesołe bombeczki! Czasem też robię reklamę za kompletną darmochę, bo jak się trafia na tak pozytywne osoby, to dlaczego nie? Niech się inni uczą od najlepszych :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki są przecudne!Miło, że piszesz o dobrym sercu owej Pani, warto pisać i mówić o ludziach dorbych i życzliwych :) Cieszy mnie twój post bardzo bo wiem, że ludzie potrafią być dobrzy , buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Te bombki mnie po prostu zachwycają... Dzięki za link, sklepik faktycznie jest świetny i mają śliczne serwetki, od dawna szukałam takich z ciekawymi dziecięcymi wzorami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne!!!!!! Od razu widać,że isprzedawca w to swe serce włożył!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Potzrebne sa takie pozytywne posty1 Bombeczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te bombki a sklepik ma wspaniała ofertę wiec dziękuje za info;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że takich sprzedawców trzeba chwalić i reklamować!
    Bombki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te Twoje bombeczki! Też jestem zdania, że dobrze jest promować rzetelnych sprzedawców :) szczególnie, że Pani wystawiła tę serwetkę dla Ciebie - a to znaczy, że zależy jej na kliencie ;) i tacy powinni być sprzedawcy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombeczki bardzo efektowne. A pościk przydatny i podajacy cenne informacje.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. bombki naprawdę urocze, dzięki za polecenie sklepu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.