czwartek, 8 października 2015

biały anioł powertex












16 komentarzy:

  1. śliczny:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny piękny ): choc mi sie bardziej te ciemne podobaja ;) chyba mój mrrrok wychodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny :) Ja właśnie najbardziej lubię te białe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma bardzo realistyczną twarz.Jeśli sama go wyrzeźbiłaś to jesteś wielka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym:) jestem mała

      Usuń
    2. Anioły lepię sama a głowy w sklepie powertex są do nabycia

      Usuń
  5. Ależ cudnyyy !!!
    Jestem pełna podziwu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) Podziwiam, jak w całości oddajesz się każdej nowej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny;) Dobrze sobie radzisz z powertexem;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzydła chyba mają bardziej kremowy odcień, jeśli dobrze widzę :) świetnie to wygląda! Chyba bardziej podobają mi się Twoje "jasne" anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już o nich czytałam, mam go w domu i jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny anioł - taki zwiewny i delikatny..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.