piątek, 30 października 2015

aniołek na stół - powertex










17 komentarzy:

  1. Przeuroczo wygląda z tą łapką na poliku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta technika zaczyna mnie fascynować, a aniołek jest po prostu cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten anioł, i dół mi się bardzo podoba.
    Ja z pawertexu to jajka wielkanocne robiłam, ale mam chęć jeszcze anioła sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, nic nie wiem o tej technice, ależ mnie zaciekawiłaś:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno do Ciebie nie zaglądałam Edytko, więc dziś obejrzałam zdjęcia Twoich prac niemal hurtem i jak zawsze jestem zauroczona. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczny aniołek, jesteś mega utalentowana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny :) może też robić za przycisk do papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombowy Twój aniołek. Tak mi się spodobały prezentowane przez Ciebie anioły, że i ja zaczęłam poświęcam im trochę czasu, tylko, że w innej technice. Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko, zbieram szczękę z podłogi, Twoje prace są po prostu nieziemskie! Podziwiam, podziwiam, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.