piątek, 25 września 2015

skrzynka z wieżą Eiffel'a

Witajcie, 
dziś piatek piąteczek piątunio,  zatem uśmiechy na twarz
 i gotowe i zwarte do 15:))) a potem już tylko piątek piąteczek piatunio:)))
oj dziewczynki coraz bardziej czuję się zmęczona, dopada mnie już na początku tygodnia, czasem w połowie i trzyma i trzyma, nie wiem czy to już starość, czy przesileie jeseinne, a może obie te rzeczy skumulowane,ale dziś mam dużo planów twurczych, ciekawe czy chociaż połowę uda mi się zrealizować, bo ostatnio planów mam duzo, gorzej z ykonaniem:) ale co tam,  ile zrobię tyle mojego.
Stwoierdzam, że moja pasja zamieniała się w chorobę, nie potrafię bezczynnie siedzieć, jak nie mam zajęcia sama sobie wynajduje  sobie coś, czy potrzebne czy nie , ale może coś fajnego wyjdzie i takim też sposobem powstała szkatułka ze słynną wieżą, decu 3d, troche cieniowania i jest, Gotowa.
A więc jeszcze raz miłego dnia i udanego początku weekendu:)))












13 komentarzy:

  1. śliczna aranżacja zdjęć , skrzyneczka wyszzła barzdo ładnie, tak prosto bez zbędnego przepychu, wstążeczka na brzegu bardzo fajnie, że jest również taka nie przesdanie ozdobna :) czyli ze sie podoba :)

    dla mnie nie ma niestety czezgoś takiego jak weekend - raz praca zmianowa, dwa dodatkowa praca w pubie zawsze w weekend , takie życie :) więc Tobie życze kreatywnego weekendu i odpoczynku i nie martw się to tylko przesilenie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna szkatułka ;)
    Miłego twórczego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko. Ja to podziwiam ile prac u Ciebie powstaje w ciągu tygodnia. Skoro weekend chcesz spędzić jeszcze bardziej twórczo to po prostu zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaleństwo..Piękna.Co Ty tu o zmęczeniu?? aż iskry spod Twych rąk lecą! buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, idealnie wkomponowany obrazek, świetna opraw skrzyneczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Planów dużo, gorzej z wykonaniem? Z tego co widzę, to tworzysz mnóstwo! To super sprawa, że sama sobie znajdujesz zajęcie - przynajmniej się nie nudzisz, a cały czas się rozwijasz :)
    Jeśli chodzi o zmęczenie, to może to tylko przesilenie ;) miejmy nadzieję, że lada chwila odejdzie w siną dal! Trzeba myśleć pozytywnie :) szkatułka piękna, ale to nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3D w Twoim wykonaniu wychodzi wspaniale. Cała szkatułka bardzo starannie wykonana i jest taka klimatyczna. W sam raz na pamiątki prosto z Paryża. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko wyśmienite. A takie dziwne przesilenia to ja zwię chorobą peselową.
    Niektórzy to już tak mają każdej wiosny, jesieni i zimy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna szkatułka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.