piątek, 18 września 2015

okrągłe pudełeczko z ptaszkiem- decoupage 3d

Witajcie, dziś pudełeczko z łuby z ptaszyną szkolną:) i małą myszką, 
Popracowałam trochę nad jakością zdjęć, chyba są lepsze niż dotychczas ale wszelkie konstruktywne uwagi chętnie przyjmę, co powinnam zmienić lub z jakiej perspektywy robic zdjęcia, nie wiem .....wsystko ...... żeby było lepiej.
A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami pudełeczka,  trochę widać że ptaszek, marchewa i mysza "wychodzą " z  pudełeczka.:))) 
miłego dnia Wam życzę.







17 komentarzy:

  1. moje ulubione ptaszysko :-) pudełeczko super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko i widać DOKŁADNIE, a nie tylko TROCHĘ, co gdzie wychodzi :D 3D jak się patrzy! Zdjęcia wyszły fajnie, bo kolorki takie żywe ;) Moje są zazwyczaj takie mdłe, muszę pomyśleć nad innym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełko na dziecięce drobiazgi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, ucieszy każdego dzieciaka.

    OdpowiedzUsuń
  5. przywołuje wspomnienia ! :) miałam taki odblask z tym ptaszkiem przy tornistrze ^_^ sliczne, bardzo ciepłe i efekt 3d widać wyraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wesołe:) na zdjęcia mam tylko jeden sposób - photo scape:)

    OdpowiedzUsuń
  7. popieram małą sowe -photo scape :)
    a pudełeczko bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam kiedyś taką kartkę z dzieciństwa od kolegi :)
    Była to kartka sylwestrowa , wszystkie ptaszki tak właśnie wyglądały tylko , że z oczu im dziwnie patrzyło , ponieważ jak przystało na sylwestrowe klimaty wszystkie ptaszki miały pijane oczy .....
    Piękne pudełko , cudowna faktura wyszła , może tylko tło zakłóca , może gładkie by mogło być .... jednak to kwestia gustu :)
    Buziaki Edytko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkoszny motyw, pudełeczko radosne. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze pudełeczko :) fajnie, że wyszłaś ze swoimi skarbami w plener (a może to balkon?) - światło jest lepsze i dzięki temu kolory wyglądają dużo ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrażenie 3D sprawia ten ptak! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.