środa, 2 września 2015

anioł powertex









22 komentarze:

  1. Niezwykle delikatny, piękny i po prostu brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały :) sama niewiem któe anioły bardziej mi sie podobają - te ciemniejsze czy jaśniejsze :)

    p.s. paczuszka dotarła, dziekuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny niezwykły anioł, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko, widzę, że zaczęłaś nową przygodę, gratuluję! Anioły są urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Czytałam już trochę o tej technice i jestem nią oczarowana! Dodaję do mojej listy "kiedyś" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny!!!!!!!!! Ach, Ty talenciaro! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! I ta koronka... coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny!!! Nie moge się napatrzec!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się napatrzeć nie mogę na tego anioła , jest nieziemski...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny i taki delikatny!!! Podziwiam i nabieram ochoty na powertex. Od jakiegoś czasu też przymierzam się do tej techniki, ale jakoś mi nie po drodze ostatnio...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny;)Pięknie ułożona suknia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo intryguje mnie ta technika. Anioł piękny. delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zaskoczona ... pozytywnie zaskoczona! Jest piękny, cudowny, .... brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej metody, a robi ogromne wrażenie! Cudny anioł i pięknie wykonany :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rozwijasz swoje talenta:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.